2006年6月7日 星期三

台北美食回憶:海洋珍珠堡



在台北,到處也會看見類似m記的連鎖快餐店,名為「mos burger」。「mos burger」全名叫「MOST DELICIOUS HAMBURGER」,而這裡最出名除了是摩斯漢堡,便是飯包包。

妹妹認為最愛的台北美食便是這裡的其中一款飯包包「海洋珍珠堡」,那是由多款新鮮海鮮材料配上豐富的菜製作而成。

至於味道如何?抱歉,我還沒試過,而妹妹回港了多天,已忘記了是什麼味道,只知真的好味=.=!!
(我忘記寫下感想,加上忘了拍大照,印象相當模糊了@@      對不起啊~~ 是我的過失>.<~ )

不過我試了一小塊飯飽飽,則略嫌味道頗淡,而且較細件,不太討好,(因我只試少少,所以不能作準吧)

 

另外,我不得不介紹是這裡的「摩斯漢堡」(加吉士啦唔該^_^)

它真的比普通快餐店的漢堡包好味得多呢,材料吃得出十分新鮮,肉汁香濃且厚厚,芝士重(當然吧),加上半熟的番茄.....很想吃多次啊!

另外這裡的牛奶味道不單止香濃,而且那樽子真的非常可愛,那刻很有衝動想擁有它吧^O^

各位, 聽聞mos burger會於今年年尾進駐香港,到時便可以隨時吃到吧~~^o^ 期待中。

12 則留言:

  1. 呢個好, 我 like , 仲要等年尾, 快 d , 快 d, 快 d

    回覆刪除
  2. 回跌倒, 哈.. ^^ 果真識貨

    回覆刪除
  3. 更係!正宗Rice Buger,你食曬成個就知,非飯taste可比嘅!

    回覆刪除
  4. 咦...?! 香港有時, 真係要試一試啦...

    回覆刪除
  5. it looks interesting~but it's pity that i havent been to Taiwan yet~

    回覆刪除
  6. 回天空, um..期待中>v< 不過到時d牛奶樽唔知拎唔拎得走呢 回nochoice, 噢..sorry呀..我個時只係試左少少咋 所以其實唔可以作準的..(下次一定要再試>:( ) 回小秘, 我食那個摩斯漢堡真係唔錯架

    回覆刪除
  7. 摩斯是我以前住台北的至愛漢堡店,若香港有摩斯,我就永遠不會再去麥記(麥記的包包太難吃了)

    回覆刪除
  8. 我最愛的是牛肉米漢堡…現給麥記抄了。

    回覆刪除
  9. 回粟子, 哈..謝謝你的意見,等我再改改先~~~ 既然大家都話飯包包好味,咁我下次非要試不可了^^

    回覆刪除
  10. 呢間野~ 係一間高級d的fast food 因為佢真係樣樣都即刻整俾你~ 連薯條都係 breakfast最抵食

    回覆刪除
  11. 我好鐘意你帶公仔去之餘又影的靚

    回覆刪除