2006年6月12日 星期一

台北之旅有趣照


車站的女廁

 



大象的保護色


美少女戰士代言人?



灰狼在哪?

 




乾脆做過一塊不是更好嗎?

 



惠康的中文名叫「頂好」?


公車上的緊急出口在車頂上,就算車子反了,怎樣逃生?

 


好了! 請自願投降!!

 

 

這台北街頭賣藝者,有人曾說過看見他在香港出沒。

有人看見他假日在九龍灣近淘大的巴士站一帶出沒賣藝,上下午衣服均會不同,你們見過嗎?

19 則留言:

  1. 思詩姐姐~hi耶* 看了你這麼多的相相 我好想去台北玩玩呢!! 你這次我旅費是多少呢?? ((*因為我與友人一早都想去,可是我很窮困呢!!=   =”)) 另外*可以invite你玩100問嗎?? http://www.xanga.com/home.aspx?user=amy_imamy if你有時間,請玩玩=]] THX喲!!

    回覆刪除
  2. 回amy, um.. 我當時是join 「東x遊」的套票,洗費約四千元 嗯~~ 我就讓這幾天寫一寫旅行貼士吧.. 有些地方如果注意的話可以更好..呵呵 噢.. 你的100問太多了,我可以抽取部份題目寫嗎?thanks ~^^

    回覆刪除
  3. 緊急掣,女人接,女人接應? 緊急門,高高在車頂,高人能逃命。 好緊急,不過死唔去。

    回覆刪除
  4. 回eowplum, 好詩好詩

    回覆刪除
  5. 思詩, 張美少女戰士真係好好笑~~ xDD

    回覆刪除
  6. 個自願放棄箱我係火車站都見過,佢表面好似有分類,但係我地多手,拉起睇過,原來都係一個大垃圾箱 我地搭公車時,都有研究過個逃生口,一定係等架車打則反轉左,然後d人先爬出去!又或者踩住其他人個頭爬出去 唔知你有無搭過捷運呢? 我第一次搭時,聽到佢地關門時既怪叫聲,差d比佢嚇死!重以為係走火警

    回覆刪除
  7. 回bird, 捷運開門關門都有四種語言廣播,分別係「閔南話」、「普通話」、「英文」同埋另一種我地點都估唔到係乜野方言@@ 好想知道唷..haha 回小秘, 我都覺得好攪笑 回fantasimoon, 哈哈... 我睇都都忍唔住笑 其實呢張海報係貼o係廁所門口架

    回覆刪除
  8. haha cc, 你去台灣真係玩得好開心喎

    回覆刪除
  9. 回跌倒, 呢次真係幾開心,其實去邊唔緊要,最緊要搵到一班志同道合的朋友去者~^^

    回覆刪除
  10. 捷運開門關門都有四種語言廣播,分別係「閔南話」、「普通話」、「英文」同埋另一種我地點都估唔到係乜野方言@@ 最後一種係客家話 同hk的客家話有d唔同

    回覆刪除
  11. 回cmei, 哈.. 很厲害啊 它的語音怪怪的,怎麼也聽不懂

    回覆刪除
  12. 我見過佢呀! 佢係hk 都有half years掛.... 我星期日都見到佢架

    回覆刪除
  13. 回雞絲, 在那? (原來這男子都幾出名喎 )

    回覆刪除
  14. 哈哈, 真的很搞笑呀, 勁呀, 這咁多相真是樣樣出奇, 創意無限, 而且還想到新的點子

    回覆刪除
  15. 有!我見過他,是在尖沙咀行人隧道(北京道)!

    回覆刪除
  16. 回四眼溫妮莎, woow.. 佢週圍走的??? 回appleyau, 哈.. 謝謝您

    回覆刪除
  17. 美少女戰士代言人好攪

    回覆刪除