2006年6月17日 星期六

加料之美食

P.S. 上一篇「一張心寒的照片」經已刪除,不便之處,敬請原諒


今天與朋友在奧海城吃米線,吃到後半部突然發現米線裡有隻小昆蟲,由於感覺飽飽,因此只把它挑起來,不再追究了。

想起加料之美食,小昆蟲算是小事。曾經有朋友,在大x活用餐時,嚇然發現意粉裡竟有「價錢牌」,真奇怪!

有一次與同事出外用膳,同事吃意粉時發覺有釘書釘,而上司則發覺意粉內藏橡皮筋,由於外貌十分相似,只是咬下質感有別,所以十分難辯。

另外,我某次在「吉xx」吃牛肉飯,吃完才發現有條人類的小頭髮,我與朋友大概是猜估來自身體上某嘔心的部份,越想越恐怖。

要數數最驚訝的一次,則是在2年前,媽媽在「阿x蘿」的家庭裝雪糕裡,當包裝打開後,卻發現附送了一張「八達通學生咭」,是生產出現什麼問題?我們均十分費解。

我們把八達通咭查閱過,可用的,但卻是負數,現仍保存在家中呢,呵呵~

======

來自網友仙地的留言:

我個best friend同事就有一個慘痛經歷~ 自從個件事之後~ 佢出街唔會叫有色飲品~

幾年前的一個lunch~ 同事A去尖沙咀亞士厘道既一間茶餐廳~
佢叫左杯凍華田~ 飲飲下~ 佢就話 :
同事A : 點解凍華田入面有提子乾既~
同事B : 提子乾 !?
同事A : 係呀~ 不過點解提子乾脆脆地既~
同事B : 咁奇怪 !?
跟住 ... .... 同事A就le左佢口中既提子乾出來~
點知 ... ... 發現並非同事A所以為的提子乾~
係一隻小小強~ 錯~ 係半隻先o岩~
跟住佢地叫個伙計埋來理論~
同事A : 哥仔~ 杯凍華田入面有隻小強wor~
伙計 : (兇惡地) 咁點丫~
同事A : 咁冇野喇~


朋友,有沒有在美食中發現其他另類的加料物?不妨一說吧。

20 則留言:

  1. 負數都可以攞去退回訂金

    回覆刪除
  2. 嘩, 好得人驚呀.... 係好久之前, 我同幾個朋友去尖沙咀"竹x 酒家" 食lunch, 叫o左一籠叉燒飽 (有三隻), 當我想食埋最後一隻叉燒飽既時候, 我發現叉燒飽既旁邊有隻小強呀..... 跟住我個兩個friend , 即大叫和討論, 係邊個食o左掂到小強個隻叉燒飽, 你話係咪好激氣, 但又好好笑 .........(心想, 如果我食o左, 我一定會 ) 跟住個waiter 話幫我o地換個另一籠, 但我o地已經唔敢再要... 直至事隔成五年有多, 我都再無去過啦......

    回覆刪除
  3. 原...原隻小強...?! 哇, 我倒沒遇過呢... 但只有小強腳的麵, 就試過幾次... 當然, 之後係 bad list 果間舖頭啦... 不但小強腳, 我仲試過蒼蠅飲料呢... 螞蟻, 飛蟲什麼的, 算是小兒科了... 雖然, 之後同個侍應講, 佢會換比你... 但之前我見過有個侍應, 被人發現有小強腳麵後... 拿著碗小強腳麵, 走到一旁, 見無人見到... 就用手拿走小強的腳後... 再比番同一碗麵果位客人... 仲話, 呢一碗係重新煮過既添... =.=" 哇, 真係諗起都覺得嘔心... 不過講真... 出得街食野, 無可能比你入廚房既... 成個煮食過程中發生咩事, 真係天知地知廚師知... 唉... 只可以話 眼不見為淨...

    回覆刪除
  4. 甚麼, 有八達通~ XDDDDDDD 很爆笑~

    回覆刪除
  5. 八達通??? 咁大張??? 咁都得!!!

    回覆刪除
  6. 八逹通都有, 負數唔緊要喎, 可以去地鐵退返比佢地, law 返五十蚊按金麻 我都試過食小強, 係沙律腸仔包, 食食下係中間見到半隻小強, 先發現食左既己吞晒入肚, 嘔又嘔唔返, 慘~~

    回覆刪除
  7. 海膽頭,燈膽頭 & 意粉仔2006年6月19日 清晨6:15

    有時出街食飯.....眼不見為乾淨...

    回覆刪除
  8. 回海膽頭, 哈哈.. 我都係咁樣 回跌倒, 噢.. 扣喉吧 沙津腸仔小強包XDDD 回R嘈+大儀, 因為家庭裝雪條/甜筒係有個盒裝住架 所以有唔出奇XDDD 回天空, 嗯嗯.. 不過其實就算發現到污糟野 如果係好食的話,之後我仍會照去食 小心D咪得囉 回開心小天使, 小強果然好受歡迎XDD 回AURORA, 對啊.. 我冇退咭,反而仲放係屋企留念 HAHA

    回覆刪除
  9. 我都試過有加料美食, 仲要係一星期裡面三次, 真係乜胃口都無晒, 完全唔想出街食野.... -___- 都係小強...

    回覆刪除
  10. 回fantasimoon, @@可怕!~

    回覆刪除
  11. 好恐怖.... 我同學淨係試過喺"茶x"飲野見到張紙巾, 結果佢以後都唔去果間食...

    回覆刪除
  12. 我試過左pcc凍咖啡內飲到小強bb,佢地重話因為機器既問題成日都會有,從此以後我都無飲過凍咖啡了!!!

    回覆刪除
  13. 回yancymyc, 咖啡豆同小強bb.. 都..幾似喎 回bb-wing, 紙巾?woow~~~~~~~

    回覆刪除
  14. 仙地個朋友真係好慘,呢d情況之下同人地理論都冇用,食左落肚,退返錢都冇意思,只有盼望自己抵抗力好唔會出事,仙地個朋友以後唔飲有色飲品,我都明白佢既感受,換著係我都可能會一樣,至少我要好肯定間鋪頭好乾淨一定唔會有問題我先敢飲。 至於八達通事件,實在好驚訝,連咁既size都會有,咁我相信有人見過身份證、信用卡、$1000紙等等...當時如果你通知下記者,可以係一單新聞喇! 下次買雪糕時,等我留意下會唔會有附有$1000既八達通咭先,又或者係nokia n80先(而家d手機咁簿),話唔定呢個係牛奶公司既抽獎活動呢!

    回覆刪除
  15. 回Jimmy, 哈哈... 附盒附送大抽獎禮物 <=== 呢個idea果真不錯

    回覆刪除
  16. 一打開個雪糕盒,聽到電話響的話,恭喜哂!!

    回覆刪除
  17. 一打開個雪糕,聽到電話響的話,恭喜哂!!

    回覆刪除
  18. 小強那件好恐怖

    回覆刪除
  19. 咁恐怖既! 不過我自己就冇咁多恐怖事件發生!

    回覆刪除