2006年6月10日 星期六

雞蛋仔仔小故事


 

 

我的陳年無聊小舊作:雞蛋仔仔小故事(未公開版本)

官方網址: (http://www.eggkids.com.hk)

p.s. 大家有沒有見過這傢伙啊.. 嘰嘰?

27 則留言:

  1. hahaha 你有買到, 我之前都有諗過買, 但太多隻, 唔知要來做咩好,

    回覆刪除
  2. 回跌倒. haha. 謝謝你的欣賞^o^ 其實這product是我與另一個朋友設計的~>v< yeah~

    回覆刪除
  3. 好~可~愛~喔~^^ 加油加油

    回覆刪除
  4. cute呀~~好想食左佢地耶~~

    回覆刪除
  5. 勁攬笑, 不如整套腸粉, 炸兩, 牛肉腸, 油炸鬼公仔系列啦, 可能好賣過麥兜...

    回覆刪除
  6. 好..好..得意呀, 是什麼物料造?? 好鈡意!雖然未見過佢地,但唔知在哪處仲可買呢??是否要買好多粒??

    回覆刪除
  7. 呢個係香港既自家創作黎架,因為年霄賣得,所以之後加單再推出市面度賣 我之前見過,不過一袋太多粒所以無買到 之後心思思想買返,點知唔記得左係邊間鋪見到…… ^^" (思詩版主大人,希望閣下唔會介意我既答訕啦~)

    回覆刪除
  8. 回小黑, 哈哈.. 多謝你的詳細解釋. 依家其實仲有得賣,佔領地點: 1 Kat Trading Company-旺角好景商業中心2樓78號舖 2 Little Capsules Company-旺角好景商業中心2樓68號 3 海洋動畫 Ocean Animation-旺角好景商業中心2樓37號舖 4 德華文具禮品公司-粉嶺中心第二期商場二樓267號舖 5 Gift Land[-粉嶺中心第二期商場二樓222號舖 6 Tomato Shop-元朗教育路1號千色廣場2樓12-14號 7 anybodyhome?-元朗廣場1樓117號舖 8 愛書店-屯門市廣場1期2樓 9 CB Company-荃灣廣場2樓205號舖 10 啟文閣書店-荃灣青山道建明街三號閣樓 回butterfly, 哈哈..其實呢個係用樹脂黏土自製的,而市面上那隻則是用布料做成。 一包有七粒,每粒仔仔也可以分開和合體,頗有趣呢 回steven river, 哈哈..市面上其實都有類似腸粉、炸兩等的卡通出現了 回小秘, ~哈哈..小心會肚痛啊 回赤紅瓶子, 多謝~~ ^^ 哈..估不到收到咁多回應,等我遲d出d未公開過o既番外篇先..嘰

    回覆刪除
  9. 嘩哈哈~~ 超可愛噢~~

    回覆刪除
  10. 太可愛了! =^^=

    回覆刪除
  11. 我之前到過那官方網址,覺得那些雞蛋仔非常可愛,愛吃雞蛋仔的我好喜歡呢,原來是你的舊作。

    回覆刪除
  12. 回yammy, 多謝你的欣賞^^ 其實也不算舊作 這product市面現在也有售的~^^ 只是這圖片是未公開過的 回valerie+魔人布歐, 謝謝欣賞>v<

    回覆刪除
  13. 很可愛! 可以指教下我嗎? 今年我都想搞年宵 ~~ 你上年情況如何? 賺大錢? 可以教教我如何找到甘多分銷地方? 我有著無限創意,但我不是個圓滑的人。 銷售成為一個很大的問題 ~~ 希望賜教 ~~ 萬分感激 ~~ 謝謝!

    回覆刪除
  14. 回丸仔, 可以給我mail or msn嗎? 不用說賜教,而是大家研究~^^ 我也很喜歡你的product,期待認識你。

    回覆刪除
  15. 回丸仔, 分銷的確是一個很大的問題,我們也曾為此事而煩惱 可以給我mail or msn嗎? 不用說賜教,而是大家研究~^^ 我也很喜歡你的product,期待認識你。

    回覆刪除
  16. 好可愛!唔知而家仲有冇得賣呢?

    回覆刪除
  17. 謝謝你 ~~ 好高興認識到你 ~~ fion_t006@yahoo.com.hk msn: lai_ha_tang@hotmail.com icq: 53810047 keep contact ~~

    回覆刪除
  18. 回cici, 哈..依家市面上仍有售的^^ 回丸仔, ^^ 已add了,請check check p.s. 你開icq還是msn多? 我也很開心認識你啊 期待你的上線~ >v<

    回覆刪除
  19. 雞蛋仔仔好得意, 圓dum der~~~

    回覆刪除
  20. 回好孩子philip, 歡迎進食

    回覆刪除
  21. 好Cute!送個比我?!

    回覆刪除
  22. 會不會新增"蛋角"?如:藍莓味和雲尼拿味。

    回覆刪除
  23. 回Karen, 哈哈.. 幾得意喎^^ good idea 回nochoice, 哈.. 請自行往網頁裡找找吧

    回覆刪除
  24. ~好得意~

    回覆刪除
  25. 好可愛哦! 我好喜歡呀

    回覆刪除
  26. 嘩,有potential bor,一個好好既題材!!

    回覆刪除
  27. 回jimmy + 四眼溫妮莎+karen, 謝謝您啊^^

    回覆刪除