2006年6月3日 星期六

台北美食回憶:花枝丸


台北九份的道路相當狹窄,當天遇上大雨,加上碰巧當地一名董事長去世,喪禮舉行頗為隆重,令到人車爭路的情況更為嚴重。

朋友「軒」的最愛美食是在那巷裡的一間專賣丸的店鋪,遠看已看到一盆二盆丸子擺在店外,門外已聚集多人等候入座,伙記亦忙個不停。

看見丸子相當受歡迎,我們每人亦叫了一碗「綜合魚丸湯」來試試。「綜合魚丸湯」內有三絲丸、福州丸和花枝丸各一,每粒均相當大粒。

「軒」最愛那粒「花枝丸」,花枝丸彈牙可口,材料十足,看到是真材實料的墨魚粒啊。而魚湯則十分香濃,一口花枝丸一口湯,好美味呢!

14 則留言:

  1. 去九份有無食牛肉麵~~有間好好味ga~~

    回覆刪除
  2. 台灣啲小食都好多花款,但冇香港啲咁啱胃口~

    回覆刪除
  3. 咩係花枝丸???

    回覆刪除
  4. 嘩落大雨上九份, 條路都好險下喎

    回覆刪除
  5. 花枝丸...其實係一種海產叫花枝,係有點像魷魚。

    回覆刪除
  6. 花枝丸,勁好味。 我都係年幾前先知佢係D乜,係間台灣食館與他初會,便愛上了他。

    回覆刪除
  7. 得三粒,咪到喉唔到肺?!

    回覆刪除
  8. 回nochoice, 嘿..我地都係試下味者 回eowplum, 哈.. 口感很好呢 回siupet, 噢.. 我還以為是類似墨丸咁添. 謝更正。 回跌倒, 好狼狽囉@@ 回chris, 其實炸仲好味..hee 回bb-wing, 哈..siupet解釋得好好..請參考樓上吧 回fanss, 噢.. 台灣用料比較淡 回小秘, 噢.. 九份反而冇試牛肉 麵,我地去左樓上坐,個度個景好靚 但就浪費左觀光時間@@ 回man, 嘻嘻

    回覆刪除
  9. 好正呀!!!搞到我好肚餓呀!!!

    回覆刪除
  10. 得三粒...?! 係咪好大粒...? 咁食唔食得飽架...? 每人兩碗...?

    回覆刪除
  11. 回天空, 哈哈..當然吃不飽啦 當小食不錯呢 回patrick, >v<~haha

    回覆刪除
  12. 綜合魚丸湯我都有食

    回覆刪除