2006年6月8日 星期四

078-巨星雪條

記得童年時的夏天,每當我們到附近公園玩耍後,總會一起到士多買雪條。有些朋友會選擇「穿梭機」或「檸檬茶雪條」,而我卻偏愛嘉頓推出的「巨星雪條」。

撕開包裝袋,看見上部份滿佈七彩朱古力的糖碎已令人興奮。那表面的甜甜朱古力糖碎,到陣陣的牛奶香,直至內裡的粉紅雪條,每個部份也叫人著迷,太好味了。

而且,它當時的零售價只售$1.5-$2,這價錢大多數的小朋友也付得起。

還記得住在公屋的我,有一位附近的鄰居是當街邊的雪糕小販。每當我在朋友家玩後,因為我們不想落街來回一趟買雪條,所以我們總會跑到長長的走廊,站在「雪糕叔叔」家的鐵閘門前,大大搖晃,懇求「雪糕叔叔」售賣雪條給我們,這場景仍在我腦海中浮現呢!

可惜,「巨星雪條」、「檸檬茶雪條」和「穿梭機雪條」全部已經停產了,只可當成一種美好回憶吧。

16 則留言:

  1. me 2! 佢嘅好處就係第一層有3種享受,第二層有2種享受,第三層有1種享受~咁落!

    回覆刪除
  2. yeah, 好正, 同綠寶一樣經典, 勁...

    回覆刪除
  3. 穿梭機雪條好似都分幾層,黃色綠色咁,唔知有無記錯呢??!! 食完檸檬茶雪條之後,條脷仲會深色左o添嫁~~

    回覆刪除
  4. 我鍾意食紅綠燈雪條~~

    回覆刪除
  5. how can u make my favourite "巨星" so cute !!!??? same as u , this one is my best choice , the colouful star , the sweet milk taste , & the pinkful colour !!!(just becoz I'm girl too !) Also , it cost only $1.5 !! Thank you for bringing back such lovely memory !!

    回覆刪除
  6. 哈哈!我近日同d同事都提起過呢隻雪條,呢款雪條仲有「木瓜奶」味,不過無咩人記得;巨星就真係巨星o勒,因為佢個樣子可愛點;但「穿梭機」呢,佢最頂o個層朱古力,係我細過個時最驚喜既一樣野黎,因為原來雪條係可以加朱古力。

    回覆刪除
  7. 我鐘意食脆皮.面皮脆脆朱古力好好味.

    回覆刪除
  8. 回chris, 我都好鐘意食脆皮^^呵呵 回無添加, 哈..咁係咪即係香港第一條朱古力雪條 就係「穿梭機」呢隻? 哎呀呀.. 你唔講「木瓜奶」我都差點遺忘了 仲有「鳳仙」呢? 回mei, 哈..不用客氣,不過畫呢幅圖前搵ref.都幾困難 我對佢的包裝印象也模糊了 回小秘, 紅綠燈雪條..好似好耐時出過一排 哎呀呀~~~ 我都有食過架 回靜菇, haha.. 記得食橙汁雪條舌頭變橙色..好恐怖>v< 回steven river, 依家仲有冇「綠寶」橙汁賣? 回nochoice yeah,. 我就係鐘意呢種感覺.. 正呀

    回覆刪除
  9. 好似得番紙盒, 惠康有售...

    回覆刪除

  10. "紅綠燈", 提起先記得細個好鍾意食, 特別係"紅"~

    回覆刪除
  11. 七彩朱古力的糖碎 點解唔再出呀

    回覆刪除
  12. 回盼望的緣份, 噢噢..我都想知道@@ 回大儀, 紅燈我也喜愛 回steven river, ~^^ 哈.. thanks 我又有題材畫喇

    回覆刪除
  13. 嘩....好好味架.......好想食tim...

    回覆刪除
  14. 對於喜愛吃的我, 睇你的BLOG好高興呀~ 忍不住要訂閱咗佢先!

    回覆刪除
  15. 回Goosy, 感動中~~~ 回開心小天使, 我都好想食啊

    回覆刪除
  16. 巨星雪條仲有得買呀,係荃灣新中聯國貨呀~~~好味!!!

    回覆刪除