2006年6月20日 星期二

079- 富豪雪糕

 

遠處聽到悅耳的音樂聲,齊齊尋找音樂聲的來源,聽聽夾雜著小孩的歡呼聲,試試再走近...

原來是一輛白色車身+藍色車頂+紅色車頭的流動雪糕車呢。

「軟雪糕」、「甜筒」、「蓮花杯」,你最愛哪樣?

==============

p.s. 我近來比較忙,又病病,因此時常脫稿,不好意思啊~
 

28 則留言:

  1. 去台灣食濟左 lu, hahaha

    回覆刪除
  2. 很久很久很久很久很久沒吃過了.........真的很久!!

    回覆刪除
  3. 豆豆樂 vs 珍妮c2006年6月20日 下午5:46


    真係冇食n年.....

    回覆刪除
  4. 我好鍾意食! 以前長駐尖咀同中環碼頭。 E家…… 聽音樂,尋童年。

    回覆刪除
  5. 回eowplum, 依家少左好多雪糕車了。 回豆豆樂+hoiwa, 哈.. 雪糕車,隨緣出現。 回跌倒, 嗚.. 是被我妹傳染的!!

    回覆刪除



  6. 我經常都可以吃到,因為我留下海濱長廊都會有雪糕車,就算我住係21樓,但係我都係可以聽到音樂聲。


    回覆刪除
  7. 我都好想食呀, 但係宜家大肚, 老公唔俾我食呀! 富豪雪糕車的軟雪糕真係令捨香滑同埋好香vanilla味! 係西貢碼頭成日都見到富豪雪糕車架

    回覆刪除
  8. 記得小時候,我我一見到雪糕車就會不斷央求媽媽買給我食 第一次食是在黃金海岸的路旁, 第2次是自己買的,那是一杯橙冰 現在經常都有雪糕車出沒在學校附近 不過我都沒有買雪糕食了....." 人長大了,心情不像小孩了,食雪糕時常常都擔心要做幾多下sit-up才減到..... 再不是純真的了.... 有時也就會拿雪糕來發洩情緒啦....不開心or大壓力就食雪糕呢.....

    回覆刪除
  9. 軟雪糕真係好好食~~ 屋企樓下有時會有雪糕車, 不過都係夜晚...

    回覆刪除
  10. favourite ! favourite ! & a nice draw too ! Though it's still here now, everyone has his/her own memorable story of it , so strange (maybe in childhood), now the feeling is totally different ... Remember when I studied in primary school , there was an ice-cream car just nearby , of course , soft ice-cream is the best ,but was too costy for me to afford ($2.5 that time !!) Instead, I always bought "orange ice ", which cost only $1.5 !! Seeing the price of the same thing rises , & rises , feeling old.... sad.... It's the feeling your pictures always bring me ..

    回覆刪除
  11. 其實雪糕車悅耳的音樂聲是什麼歌來的???

    回覆刪除
  12. 我最鍾意既係橙冰, 好好味架.... 我試過有一次, 我個friend 食橙冰既時候, 因為太硬, 所以好大力咁... 結果, 個杯橙冰.....既橙冰成個跌o左洛地, 個杯就係手, 我o地成班笑到不得了..... 跟住佢又好迅速咁去o左買另一杯, 買完之後...... 最好笑既係佢, 今次好小心翼翼咁....因為佢好驚又跌出o黎呀.......哈哈

    回覆刪除
  13. 回開心小天使, 哈哈..話時話依家仲有冇橙冰賣? 回快樂仙子, um... 忘了,有冇人識答? 回mei, that's great ^o^ 我都想畫多d 令人有共同回憶的小吃啊 不過.. 題材.. >.< 越來越少 回bb-wing, 哈哈..通常放工時份有時會聽到 回amy, 哈哈.. 食野係一種享受,唔好因為要減肥而阻止, 食一次半次冇所謂啦~~ 咪當獎勵自己囉 回一個小女人, 嗯... 要小心身體啊,聽媽咪講大肚婆有好多野都唔食得~~ 忍呀~~~~~~~~~ 回龐柔風, 不過如果日日都聽到音樂聲,都幾.. 令人煩厭喎@@

    回覆刪除
  14. 宜家好似仲有橙冰買,但味道有小小怪

    回覆刪除
  15. 對富豪雪糕最深刻既印象係:好滑~! 有次試過食到暖既富豪雪糕… ^^" 橙冰只係食過一次,有d橙皮澀味,所以無再食 lu~ 

    回覆刪除
  16. 回小黑, yeah.. 我都係貪佢夠滑,同埋比較新鮮,所以先愛上 回快樂仙子, 嗯..好可惜.. 我次次都買軟雪糕or 蓮花杯,都冇買橙冰添

    回覆刪除
  17. 我細個時仲食過密瓜味雪糕甜筒的, 唔知現在有無呢

    回覆刪除
  18. 實在已經好少好少機會聽到那個音樂聲喇,不播喇~~通常在旺角才會食到喇~ 希望一路維持落去唔好執啦~

    回覆刪除
  19. 回jimmy, um.. 反而我上次仍聽到音樂聲 會唔會係因為地點關係呢? 回盼望的緣份, 噢.. 已經想不起了

    回覆刪除
  20. 嘻嘻, 我獨愛軟雪糕... 首歌好似係 藍色多瑙河...

    回覆刪除
  21. 回天空,
    哎呀呀... 好似係呀
    好好聽唷

    回覆刪除
  22. 軟雪糕那種入口即溶的口感~~~唔~~~捧呆了~>__<~

    回覆刪除
  23. 回吃不到的蘋果,

    回覆刪除
  24. 好懷念呀~~ 已經好耐無食過喇!!!! 首歌係咪叫 Daisy daisy??/ sth like that.... 每次返香港都好想食, 會係次次都係冬天... 就會醒唔起...><

    回覆刪除
  25. 回nay, 八掛一問:你住在那?

    回覆刪除
  26. 梗係富豪軟雪糕啦~繼haagen-dazs之後,係第二鍾意嘅雪糕呀

    回覆刪除
  27. $ 5 一 杯 年花杯 , 仲 好鬼 好食 呀 ~

    回覆刪除
  28. 回文文, 對啊 回fanss, haagen-dazs好味唷

    回覆刪除