2006年6月5日 星期一

台北美食回憶:布丁奶茶


朋友「魚魚」最愛的台北美食是布丁奶茶,我們試了幾趟,發覺「好口杯」這街頭檔子味道是最好的。

由於那裡的布丁選用了「統一」牌子,蛋味十足,品質皆好。加上奶茶香滑甜甜,兩者配合,口感「滑o都o都」,不禁概嘆香港的布丁奶茶怎麼也配不上,十分美味呢。

20 則留言:

  1. HI!你布丁奶茶張相,超得意.../\/\ 加油努力! 支持妳!十卜U!

    回覆刪除
  2. 得閒幫我留言WOO你都要! http://hk.myblog.yahoo.com/ckmok1314/

    回覆刪除
  3. 嘩!要試足幾次,失試到最好,咁利害?!

    回覆刪除
  4. 可惜香港無得賣~

    回覆刪除
  5. 唔得, 我又要去台灣

    回覆刪除
  6. 詩思! 加油呀! 我係brian呀! 請你留言呀! 我的BLOG是brian

    回覆刪除
  7. 回brian, thanks ar^^ and留左言比你 回跌倒, 嘿嘿.. ^o^ 回小秘, 旺角有得賣呀... 雖然冇台灣的布丁奶茶咁好飲 但味道都ok架 回nochoice, 因為佢勁鐘意飲布丁奶茶的..呵呵 回III, ? 回傑哥, 好呀..THANKS 謝謝你的支持

    回覆刪除
  8. ....................2006年6月7日 晚上10:12

    布丁茶..諗起都想飲~ 上次我去台灣真的好像很多東西都未試過~ 下次去要試多d先得

    回覆刪除
  9. 回小吐, 我去台灣也錯失了炸雪糕、苦瓜茶等的美食..嗚 怪不得我朋友差不多每個月也去台灣一趟吧

    回覆刪除
  10. 布丁奶茶...? 是奶茶味的布丁, 還是在奶茶上放一塊布丁...? 看起來好有趣...

    回覆刪除
  11. 回天空, haha..係奶茶底處有布丁,你可以用飲管整碎佢,連埋奶茶一齊飲.. 正

    回覆刪除
  12. 你跑來台灣呀~玩的開心ㄇ.. 有機會可以試試..仙草奶凍(仙草凍奶茶)..也是很好喝的唷!^^ 基隆夜市 的 ""奶油螃蟹""很好吃唷.. 其實 只要逛逛夜市..就會發現有很多好吃的東西! 台灣美食真的很多~ 有空可以去雲林的古坑-華山~喝咖啡..! 看夜景.. 古坑 名產是咖啡..還有許多咖啡製品..咖啡梅子~咖啡餅乾..等等...很不錯唷!

    回覆刪除
  13. 我至愛布丁奶茶~ 最好飲係"五十嵐"/"coco"/"歇腳亭"(@tw) 最好就係無糖奶茶加布丁/咖啡凍/仙草~ 加晒都得...仲有人加埋珍珠 飲完好似食左個dessert甘...哈

    回覆刪除
  14. 回cmei, 哎呀呀.. 好抱歉,我仲未食過「仙草」呢樣野>.< 係乜野一回事來的? 回叮叮小翊, yeah..謝謝你的意見啊~^^ 基隆野柳奇石公園的風景真令我大開眼界,很漂亮~ 我知道基隆市的海鮮很出名,不過由於時間緊迫,還沒有試 台灣夜市很捧啊..嗚.. 去一次真的不夠,期待第二次。^^

    回覆刪除
  15. 仙草係...台版涼粉 不過我覺得台灣的涼粉好食過hk的

    回覆刪除
  16. 回Cmei, 仙草質地似「愛玉冰」嗎? 很想一試~ 謝推介

    回覆刪除
  17. 我........又想試

    回覆刪除