2006年6月27日 星期二

咖喱飯--怕怕


◎昨晚與朋友在apm吃咖喱飯,味道不錯,不過過了一會.. 出事了




◎shopping了一會,開始勁頭痛 (心想:是否我前晚睡得不好?

)

◎然後買了戲票看電影,<球愛可人兒>,( 勁好睇又好笑,推介~~
原來世界盃真係影響咁大,入場人數20個都冇。
)

◎睇戲期間勁頭痛+有點暈+有點嘔

◎搭車了,手腳冰凍+勁頭痛+有點暈+有點嘔
搽左d白花油好似冇乜效?

◎回家了,終於嘔左幾鑊,原來真係碟「咖喱飯」累事!!!

◎今天終於要請假休息了,提起咖喱飯... 怕怕!!

===========

後記:諗番起,呢次係咁大個女第一次因食物攪到咁,以往只係肚瀉都未試過嘔的

21 則留言:

  1. 嘔完通常都冇事既啦`` have a rest!!=]]

    回覆刪除
  2. 豆豆樂 vs 珍妮c2006年6月27日 下午1:05

    打支 針快 d好架

    回覆刪除
  3. 我是在amp附近返工,有時會去amp食嘢,現在我都是不去了。

    回覆刪除
  4. 回小綠葉, um.. 小心飲食吧~~ 不過唔知點解..我朋友冇事,我就有事@@ 回豆豆樂, 嘩..驚驚 回amy, 嘔完好好多.. 依家好番好多了

    回覆刪除
  5. 你呢 d 多數都係有感冒底 + 腸胃有 d 敏感, 快d 飲 d 感冒茶或食定一粒樂信, 打打底先啦

    回覆刪除
  6. 我都覺得你係病. btw, Oriental 咖喱幾好味 ^_^ 我鐘意叫埋佢杯 Calpis 飲品

    回覆刪除
  7. 我都幫襯過這家咖喱,味道也不錯.你可能腸胃先有問題才這樣,要小心飲食呀!

    回覆刪除
  8. 永恆之鋒少俠2006年6月28日 清晨5:42

    我都有去過個間食咖哩, 我覺得ok喎~~係唔係咁啱整得唔乾淨呀~ 總之嘔完休息下會好d架啦~

    回覆刪除
  9. HELLO>..路經此地^^|| 人無事你有事~~可能是那店的咖哩香料中~有些會令你的腸胃受不了吧? 每個人的體質都不同嘛!嘔是一件好辛苦的事....ORZ||好好休息吧!

    回覆刪除
  10. 回吃不到的蘋果+我幽+chris+Alien+跌倒, ^^謝謝你安慰 我依家冇事LU ^^

    回覆刪除
  11. 你朋友有冇事呀?佢係咪都係食同一樣野? 你今次都算幾嚴重呀,因為唔係肚痛而係頭痛,仲嘔添。希望你唔會因為今次出事就唔食咖哩啦。

    回覆刪除
  12. 小心身體呀~好番未呀?

    回覆刪除
  13. 嘔...?! 應該是腸胃敏感吧... 要小心身體呀... 好彩只係嘔... 如果又嘔又all, 真係命都無...

    回覆刪除
  14. 回天空, maye係腸胃敏感吧 哈.. 如果可以選擇的話 我寧願瀉~~ 可以排出毒素XDDDD 回小秘, 哈.. 依家冇事喇..YEAH 回Jimmy, 我朋友食o個個同我有分別的 哈..其實我之前都有食呢間餐廳.. 係冇問題的 唔知點解今次會咁@@

    回覆刪除
  15. 如果再遇上好吃的咖哩飯,如日本咖哩,你還會再吃嗎?

    回覆刪除
  16. 回素雯, 應該過左一排,又會回復正常了

    回覆刪除
  17. 我試過係街邊見到校内一位遠近馳名嘅豬扒,返家后一嘔不止 送院後發覺,原來係胃腸型感冒,哈哈,差d冤枉豬扒姐姐

    回覆刪除
  18. 回goobee, 腸胃型感冒 依家d感冒菌好厲害..我都試過感冒菌入耳

    回覆刪除
  19. 回goobee, 腸胃型感冒 依家d感冒菌好厲害..我都試過感冒菌入腸/入耳

    回覆刪除
  20. 但見咖哩伯伯咁令仔! 唔似有事! 不過世事難料

    回覆刪除
  21. 打錯字添! 以為你打咖哩伯伯,原來係咖哩-- 怕怕

    回覆刪除