2006年5月19日 星期五

特濃朱古力奶

今日同事請了一盒標榜低脂牛奶飲品的「維記特濃朱古力」給我飲。
對於我的同事來說,這款朱古力奶太濃了,飲後甚至有點想暈的感覺。

而我卻覺得這款朱古力味頗濃且滑,甚至飲後嘴裡還殘留著少許朱古力苦味,
味道我亦可以接受。假如你十分喜愛吃朱古力的話,不妨一試。
至於我,還是選擇牛牛的朱古力奶好了。

21 則留言:

  1. 咁我一定要試下啦!

    回覆刪除
  2. 只有香港才有嗎?台灣看不到耶~~很好喝ㄉ樣子

    回覆刪除
  3. 哈!聽見名字特浪朱古力己想飲 嘩, 好在是低脂 , 因我的胃只許飲脫脂奶.... 想一定將它雪至冰冰凍更好味 ^o^

    回覆刪除
  4. 哈,到我寫錯字 是" 特濃" 不是"特浪" ....

    回覆刪除
  5. 冇試過, 不過一眼睇落去, 反而有d似咖啡...

    回覆刪除
  6. 見都未見過...我諗今年返去要TRY!!! 多謝介紹

    回覆刪除
  7. 呢隻特濃朱古力奶,沒有奶味,只有朱古力味...很怪怪

    回覆刪除



  8. 這隻特濃朱奶會否很甜呢? 是否像吃dark chocolate? 我也很想試, 上次買左一盒其他牌子的特濃朱奶, 但很甜... 不好味的.


    回覆刪除
  9. 回一個小女人, um.. 味道不是想像般甜。哈哈~ 我也想試試dark chocolate 99%呢隻朱古力呢~見零食物語有售,但一想到只要苦苦般便卻步。 回西梅, 對啊,所以我寧願揀牛牛。 回小微, 哈.. 呢隻產品只係推出不久。 回bb-wing, 我唔鐘意飲咖啡,好苦@@! 回butterfly, 哈哈..想不到我們也是大頭蝦一族呢 回bonnie, 噢~~~ 那我便不知道了 回幸福小女孩, 試完話我知得唔得丫^^

    回覆刪除
  10. 之前飲過, 好苦既...=0=

    回覆刪除
  11. 我還是喜歡喝本身既朱古力味~

    回覆刪除
  12. 99% 朱古力 ? 佢係賣來比人溝野飲咋麻? 好少人食得咁濃喎

    回覆刪除
  13. 我都幾鍾意朱古力,有機會真係要試吓~

    回覆刪除
  14. 回fanss, 哈.. 可以一試^^ 回跌倒, 唔係呀.. 係朱古力黎架 回valerie, 哈.. 我鐘意飲m記朱古力奶 回tonyrensya, 嗯.. 少許啦

    回覆刪除
  15. 咁濃味...我飲左會好有罪惡感(怕肥) 雖然佢寫住"低脂"..

    回覆刪除
  16. DARK CHOC 99%.....我係LIKE DARK CHOC...但記得食過一隻都係幾高% (COCO %)的CHOC....好苦又好酸...一D 都唔好食....我諗緊呢隻99% 的...會唔會都係又好苦又好酸...-_-"

    回覆刪除
  17. 回小薇, um.. 應該不太討好>.<~ 回丫丫, 哈哈... 現今很多朋友十分注重「卡路里」^o^ (不過我則一於少理,嘩哈哈)

    回覆刪除
  18. hehe.....我好鍾意朱古力既o野, o個日見過, 好想試, 不過個刻好鬼飽. 我估都應該好好味......搵日, 真係要try o下.....

    回覆刪除
  19. 好中意食朱古力,都幾好飲,不過有飲奶粉的感覺!不夠滑

    回覆刪除
  20. 回童心老師, 哈.. 原來今日am730都有介紹呢隻^^ 回開心小天使, 哈.. 不妨一試吧

    回覆刪除
  21. 有d飲品話係低脂,但重脂肪比例還高過普通的飲品。 不過係最愛的朱古力,都唔理咁多啦!

    回覆刪除