2006年5月18日 星期四

我又被點名了(源自:天空)



遊戲規則:被點名者,在自己blog上寫下答案,並加一個題目,然後把題目丟給另外2個人,但不可回傳,並且到這些人的留言版上留下:“你被點名了。”這人在自己的blog引用欄裡注明是從哪一個blogger那裏傳來的題目,然後寫下答案,並另寫一個問題,再去貼另外一個人。比如你自己回答14個題目,你回答完了再加一個,被你點名的就要回答15個題目,如此繼續下去.

來自:蝦子 (Sina 病源)

本人所中招之 Y!Blog 路線:辛追 -> 多情孤星 -> 亞力士 -> MQ -> 尖尾 -> Jacmila -> nochoice -> 在途中...沒停站 ->太郎媽媽 - >貓貓人- >靈芝- >嘉莉莉- >天空- > 思詩->  ??

 

提問1:2006年,你的野心是什麼?

回答:全香港人識得我個BLOG ..哇哈哈

 

提問2:如果你可以變成動漫/卡通裏的角色,你想變成誰?說出原因。

回答:叮噹,有百寶袋,鐘意點就點

 

提問3:如果重新讓你選擇一次已經過完的這段人生,你會想從什麼時候開始?換句話說,你對自己什麼階段最後悔,想重新來過?

回答:唔飲麻婆湯,食番老泥丸,變番老頑童,做回精靈BB。

 

提問4:你最後一次發自內心的笑是什麼時候?

回答:依家呢刻,嘩哈哈

 

提問5:你睡前最後一個念頭是什麼?

回答:仲有幾多日才放假

 

提問6:另一半如果出軌的話,你會怎麼做?

回答:拍拍兩聲,一走了之。

 

提問7:你生命中最重要的到底是什麼?

回答:生命中最重要的是生命XD

 

提問8:如果世界即將滅亡,你會如何渡過生命的最後一天?

回答:用哂自己積蓄,請哂屋企人玩樂。

 

提問9:如果世上只有一件物品能夠陪你入土,你會選擇什麼?

回答:我隻娃...

 

提問10:你的癖好是什麼?至少說出兩個

回答:1.玩公仔 2. 做埋D無聊野 3. ZZZ

 

提問11:你在想什麼?

回答:諗緊你諗緊O既野

 

提問12:你最崇拜的人物是誰?為什麼?

回答:神,點解可以咁叻

 

提問13:給你許個願望。你會許什麼?

回答:人人和平共處,唔會有爭吵

 

提問14:你最近的怨念是什麼?

回答:點解成日都咁忙架?

 

提問15:有什麼好歌介紹麼?

回答:CANNON IN D

 

辛小追提問16: 初吻在什麼情況下失去的?請詳述之。

回答:細個錫錫媽咪

 

多情的問題17 :說出第一次夢遺的感受。(尖尾按:男的說夢遺,女的便說說第一次綺夢吧)

回答:點解越黎越三級架@@

 

亞力士的問題18 : 說出第一次擁抱着情人時,心裡的感覺。

回答:SWEET SWEET

 

MQ提問19:請詳細敘述從做愛中獲得高潮的感受?

回答:........

 

尖尾的提問20:最想在哪裡和情人打野戰?

回答:........

 

Jacmila の提問21:最鍾意邊種做愛姿勢?

回答:........

 

nochoice の提問22:依家用來寫/巡卜嘅時間,以前會攞來做乜嘢架? ( 咸風不長啦!等我改一改風向啦!)

回答:上班忙碌中

 

在途中...沒停站の提問23: 如果永世變成一種動物,想變成咩?請解釋埋原因~

回答:住係世外桃園入面O既海豚,群體動物,自遊自在。

 

貓貓人の提問24: 講出現實生活中的一個花名,同埋講你呢個花名因何而來!!

回答:屎屎,D學生叫叫下叫成咁=.=!

 

靈芝提問的第25個問題:你病的時候最想做咩呀?

回答:食野

 

嘉莉莉的第26個問題:你o既理想係咩ar?

回答:出一隻好似HELLO KITTY咁出名O既公仔~

 

天空的第27個問題:如果可以回到未出世前, 你想當男仔 或是 女仔...?  請解釋原因...

女仔,因為有人錫

 

思詩的第28個問題:有雞先定有蛋先? 試詳述之。

 

下個被點名者:我想搵2個烈士幫手做埋佢.. 唔該... 幫下我丫~ 邊個志願企出黎?

5 則留言:

  1. 我答左喇..所以..哈哈

    回覆刪除
  2. 回藥丸, 謝謝您呀.. 感動~^o^ 仲需要一位烈士,邊個邊個?

    回覆刪除
  3. 我答左too!不過仲有第2 Round來緊!

    回覆刪除
  4. EEEE 我都答左啦 你地呢條LINE好快呀...我係第22 個炸, 你已經係第28 個LA

    回覆刪除
  5. 回小薇+nochoice+藥丸, 嗚~~~~ 我唔想強迫點名呀~~~ 仲有冇人可以幫下我呀?

    回覆刪除