2006年5月18日 星期四

075-木瓜奶

記得前幾年,朋友去台灣時必定掃多幾盒「統一木瓜奶」回港。現今香港便利店已引入,方便許多。

每提到「木瓜奶」,怎麼身邊的朋友總會不禁偷笑?這只是一款飲料而已,並不是因為飲後希望具有神奇效用,而是真的愛上它的味道。

雖然比不上新鮮水果製成的木瓜鮮奶,味道較甜,但口感卻柔滑。香滑的牛奶,陣陣木瓜香味,味道何其吸引?

七十一便利店閒時也會大特賣,十蚊三盒「統一木瓜奶」,每次也不禁買六盒,在公司午飯時慢慢品嚐 。^_^

25 則留言:

  1. 係呀係呀,小學帶返學校, d同學係到笑我, 搞到我好尷尬... 鍾意佢ge味道之嘛...=3="

    回覆刪除
  2. 呢 d 野, 我諗真係只會係小朋友先會笑人

    回覆刪除
  3. 海膽頭,燈膽頭 & 意粉仔2006年5月18日 下午3:23

    咁我咪笑得囉

    回覆刪除
  4. 我都幾LIKE 飲呢款飲品, 記得唔知維記定牛奶公司都有出木瓜牛奶, 都不錯喝 SUMMER有時會自己在家自製(很久才一次, 因為做一杯要洗很多東東, 又不能做多一點存放, 要即製即)..超好飲 (又唔會加糖, 木瓜本身就夠甜)

    回覆刪除
  5. 唔知男仔飲唔飲得呢

    回覆刪除
  6. 吾!木瓜奶!功效 大 !不過真係幾好飲,仲係唯一最似台灣街頭飲品嘅紙包。

    回覆刪除
  7. 新鮮的木瓜奶, 仲好味呀!

    回覆刪除
  8. 其實味道都ng錯, 不過貴咗d

    回覆刪除
  9. 回葡萄多酚, um.. 我都覺得佢有下調空間~ 回PRS, 對啊~~~~ 不過始終係餐廳度都唔係點敢叫木瓜奶XDDD (尤以有男性朋友係度) 回nochoice, 功效大XDDDDDD 唔知係咪真呢? 朋友話台北間牛乳大王o既木瓜奶勁好飲~ 回tonyrensya, 哈哈...如果男仔飲左.. 唔知又會有乜野神奇效用呢?XD 回小薇, 哎呀呀.. 說起攪拌機,由細度大屋企都十分反對添置這些東東。 (焗爐、微波爐等等一概無得傾!!) >.< 整蛋糕要去朋友家..嗚 回海膽頭, 哈哈..海膽頭BB需唔需要試下呢隻奶?XD 回跌倒, um.. 我都以為係.. . 我知佢地冇心,只係講笑啫.. 不過依家好多成年人都好小朋友架喇 回bb-wing, um... 唔知佢地幾時先改變呢個諗法呢?

    回覆刪除
  10. 哈~我向台灣讀書 周街都有新鮮做的木瓜奶~ 好可惜我對奶敏感~ 唔飲得...

    回覆刪除
  11. 回cmei, 噢.. 實在太可惜了。 我十分愛吃奶類食品:牛奶、雪糕、乳酪...最好係牛油+芝士+牛奶o既白汁芝士闊條麵,woow~~~

    回覆刪除
  12. 台北間就過啦,更正宗架!

    回覆刪除
  13. 我鍾意飲「維記」多啲囉~by the way, 我好鍾意你畫啲插畫,好靚~

    回覆刪除
  14. 回fanss, 多謝您^^ 回nochoice, 我好期待台北之旅呀 一個星期後出發^o^

    回覆刪除
  15. 真架! 你會吾會每日出blog報導先?

    回覆刪除
  16. 焗爐真係好好用 可惜我HK 的家沒有(去年回去時壞了...)

    回覆刪除
  17. 回小薇, um.. 如果自己搬出去的話,一定要買個陪伴我>v< 回nochoice, 哈.. 我諗個幾日睇唔到blog ,有點擔心添>.< 你們那幾天要好好照顧我的blog啊 不過事後應該可以post好多美食與大家分享的~^^

    回覆刪除
  18. 等你嘅全面報導!

    回覆刪除
  19. 回nochoice, 好啊^^ 咁你個幾日記得日日點一點我個blog喇~^^

    回覆刪除
  20. 有冇plan定去到食啲乜?

    回覆刪除
  21. 回nochoice, 有呀.. 我呢次去台灣主要目的係「食」同埋買「書」~~~~~ 台灣,等我呀~~~~

    回覆刪除
  22. 其實我整係唔飲得奶... 芝士個d全部都得... 就係飲唔到奶~ 我都唔知點解...

    回覆刪除
  23. 回cmei, 是否因為你唔鐘意奶o既本身味道?

    回覆刪除
  24. 我都唔知點解...我唔係唔like...我試過架啦...不過一飲就lai野...

    回覆刪除
  25. 回Cmei, 我諗..你係食物敏感呢

    回覆刪除