2006年5月16日 星期二

關於我...

寫了blog已一段日子了,卻很少提及「關於我」的事情。就在這裡說說吧~^^

PAST...

*我叫思詩,英文名叫ceci,簡名叫cc

*曾於「非一般」多媒體設計學校就讀「平面設計文憑」

*曾於「正形」設計學校就讀「平面設計文憑」及「深造文憑」

*當過售貨員、文員、秘書、補習老師、設計師、問卷調查員、義工、選民登記等等不相關的事情

*愛上娃已有幾年了,越買越多,現已止血中...

 

NOW...

*是一名小小的中學助教 (不等於放棄設計!!!)

*夜晚變回學生    進修中.. (間中會有逃學時候..=.=懶!!) (做不完的功課>.<~)

*閒時會接 freelance 忙 (產品/平面/網頁)

*與朋友合伙建立品牌,在香港已註冊 (市面亦有這品牌售賣)

*三分鐘熱度,什麼也想玩玩。(愛上黏土,愛上改娃,愛上繪布)

*喜愛到處攝影,更喜愛攝娃。

*有2隻龜龜(其中一隻養了十年)  +2條魚魚

 

OTHER....

*不要看大我年紀,我還未到25歲!!!! (十分強調!!XDDDD)

*不更新BLOG不代表我懶~~~ (忙於做別的無聊事情XD)

*「C飲C食」總會有一天滑落的時候,希望過多幾年、五年、十年,你們還記得它吧~

21 則留言:

  1. 海膽頭,燈膽頭 & 意粉仔2006年5月16日 凌晨3:03

    姐姐, 你好多才多藝呀

    回覆刪除
  2. 思,原來我跟你有好多好多共通點呀! 我現職都是一名中學教學助理,也曾當過設計員,文員,紅十字會義工等 夜間也會去進修設計課程(不過我從來都未讀過呢,報讀綷純是為了善用那筆持續進修基金) 我也是很熱愛攝影的,但最近荒癈中。 我自己也有建立品牌呢,出過一些產品的,但最近也是頺癈中。 不要看大我年紀,我還未到25歲!(強調) 呵呵呵!原來我們是這麼相似的! 吖!至於你的電郵,我會keep record,日後有插圖freelance太多才會跟你聯絡的。

    回覆刪除
  3. 回奧莉花, 嘩哈哈.. 我看你的blog時,也感受到與你確有幾分相似。 不行不行,一定要繼續保持聯絡唷~~~~ 要了解多一點 :p 回海膽頭, 海膽頭妹妹,你也可以呢,加油啊~~~~^o~ 剛才發現,原來你的生日比我很接近~~ ^o^ 我是十月一號出世呢

    回覆刪除
  4. 嘩,你好勁呀!

    回覆刪除
  5. 嘩, cc , 奧莉花, 你地就咁講個年紀出來呀? 咦, 你地咁年輕貎美, 咁跌倒有目標啦, hahahaha (奸笑中 )

    回覆刪除
  6. 原來你都係GD人!點解要轉做中學助教呢? 喜愛攝娃,就得閒post啲娃相來睇睇啦!

    回覆刪除
  7. 回nochoice, 做助教貪佢唔駛點OT,可以有更多時間做額外野 :P 我其實影左好多娃相架... 少部份收錄係我另一個BLOG:娃娃看天下~~ (成日懶得更新..HAHA) 詳情按下我的訂閱啦~^^ 回跌倒, 噓~~~ 我冇講真實年齡,你.. 你想點呀~~~@@ (怯!) 回小JANJAN, 我仲有好多野需要學習架~~ 大家努力丫

    回覆刪除
  8. 十月一號出世, 我係十月四日的, 原來都係天秤座的人.

    回覆刪除
  9. 回PRS, 哈哈.. 我發覺我身邊D朋友好多都係天秤座 但係想搵個同年同月同日出世O既朋友,都仲未搵到>.<~ 回多啦B夢

    回覆刪除
  10. 不要看大我年紀,我是切切實實的25歲!!!! (十分強調!!XDDDD) 思詩... 你是十月一日出世的... 那我跟你相差半個月呢...

    回覆刪除
  11. CC 我想... 我想.... 我想...... 一齊去食飯飯 lu

    回覆刪除
  12. 回跌倒 回小微, 哈哈.. 臉紅了 回天空, 哈~~~ 與我生日十分接近唷~

    回覆刪除
  13. 回天空, 想不到我同你是這樣接近XDDDD

    回覆刪除
  14. CC 咁你出左飯, 等我出餸啦, 我出.. 我出... 出唔到 tim

    回覆刪除
  15. 回跌倒, 幫你出埋啦

    回覆刪除
  16. 我好鍾意設計,好想好似你咁可以花多啲時間喺呢方面上,愛上整日本黏土已有一段日子,見你圖中啲小手作好靚喎,係咪日本黏土?好靚~ 我都好鍾意龜龜,尤其巴西龜,養過死過喊過,啲魚魚都係,而家唔敢再養動物~

    回覆刪除
  17. 回fanss, 哈.. 睇你願意花幾多時間心血者... ^o^ 加油呀 我樓下幅相唔係黏土黎,係森林家族小物品,^^ 好正架 至於自己整o既黏土,我鐘意整生日蛋糕黏土送比人.. 而我妹鐘意整壽司黏土.. ^o^ 好好玩架

    回覆刪除
  18. 而家仲會唔會接freelance ??

    回覆刪除
  19. 回 07 的我(珠珠女) , 嘩~~ 咁耐o既文章都居然比你搵到,厲害呀 一年前和一年後的比較,好懷念呀 一年後的今天,好多野都轉變了

    回覆刪除