2006年5月27日 星期六

可否幫忙守護這裡?



好期待啊,今天我便要出發去「台北美食.掃書四天自由行之旅」,不過有點擔心這個BLOG人流會下滑了許多。

這個BLOG平均每天停留在人氣榜六十名左右,這幾天我不在家,請您們每天來這裡點擊一次,希望在我回來後,不會跌於人氣榜100名以下吧~~

的確,對這個BLOG投入太多情感,辛苦地建立的人流,若突然滑落,會令人心痛的。

17 則留言:

  1. CC 我又想去呀, 食呀, 你會唔會有手送返架, hahahhaa

    回覆刪除
  2. 回siupet: 哎呀..謝謝你提醒我,原來我忘記加回我的名字..現己修改了,並刪除錯的相片。 回跌倒, 哈..放心啦.我到時會帶好多美食返黎呢度架.. 你記得好好幫我照顧我個blog喇..thanks~^^

    回覆刪除
  3. 好想去台北/台灣玩!!! 超級想去!!!!羨慕!

    回覆刪除
  4. 返黎呢度咋..... 咁未即係冇得食 law

    回覆刪除
  5. 想我哋幫你出猫?! 有冇手信先? BTW always支持你嘅!

    回覆刪除
  6. 我想知你會買什麽書,回來來個分享吧!

    回覆刪除
  7. 玩得開心D,唔好掛住啦! Hehe,最緊要你去完,又有多D好味野!

    回覆刪除
  8. 諗起台北d街頭小食就流晒口水喇,返黎記住寫返多d,等我無得食都可以回憶下嘛~~

    回覆刪除
  9. cc 你幾時返呀, 我有 d 卦住你................................................... d 食得既手信......

    回覆刪除
  10. hihi~我係第一次留言呀~Ummm...我淨係想話呢~睇你個blog真係又愛又恨呀~因為我現身處英國...愛既呢就係你令我諗番係我所懷念既美食 ...而恨既呢就係有得睇冇得食!!! but anyway...我會繼續支持你個blog嫁~希望你係臺灣帶D好野番黎啦~(我今年Summer打算去臺灣)

    回覆刪除
  11. hi...又留下腳毛先...haha

    回覆刪除
  12. 回各位, 我返黎喇~~~謝謝你們協助看守這裡,很開心呀 關於今次帶來的手信,會整理後逐一給你們XDDDD 好累呀... 唔傾住.. 繼續執拾行李先~~啦啦啦

    回覆刪除
  13. 你晝d公仔好得意

    回覆刪除
  14. 你好呀!我係一個好鐘意去旅遊同煮野食 , 我喜歡帶小熊子去旅遊 , 會用熊的角度看世界看事物 , 希望你喜歡 , 我誠推小熊子
    小熊子夢遊台灣故事館
    http://hk.myblog.yahoo.com/jw!JLx1m0uTHh5XtcDEFBPD3nib/article?mid=1000

    回覆刪除