2006年5月7日 星期日

072-薯蓉

工作時,每到早上十時半及下午三時半,這兩個時間不知為何總想吃點小吃的。如果是太肚餓,我會以美極推出的歐陸滋味杯來充飢,特別是薯蓉系列。

薯蓉系列有碎牛肉燴薯蓉、烤洋蔥薈薯蓉、煙火腿燴薯蓉三款味道,只需把薯蓉加沸水攪勻,蓋上焗5 分鐘即成,十分方便。每口薯蓉,口感十足。
 
不過對我來說,一個滋味杯太多了,每每吃到一半有點膩想放棄,所以總會與同事分享的。

 

=======

網友地獄老師的回應:
薯蓉的製法~
薯仔煮淋, 攪碎
每一公斤薯puree落 3 pc egg yolk and  g butter 即成

 

網友料理鐵人的回應:
薯仔真係好多食法.
薯茸我都好中意食的!
簡簡單單,煮熟後比d牛油,牛奶,鹽,黑胡椒,檸檬汁,撈勻以經很美味!!

14 則留言:

  1. 我也很喜歡薯蓉! 但是市面的薯蓉,不是很膩很鹹,就是很「實」。所以我較喜歡家鄉雞的薯蓉,軟綿綿熱烘烘,怕鹹又可以把多餘的汁刮走,合我口胃呢~

    回覆刪除
  2. 係呀, 次次食到一半都覺得佢好 "漏", 食不下

    回覆刪除
  3. 我開頭只係睇到你畫d 公仔, 無諗到你都係 B 媽~ 仲有其它公仔~~ 真係得閒要交流下啦~~ ^_^ 睇到你影個d 公仔相, 好靚呀~~ 好羨慕呀~ 因為我好少帶佢地出去影相.. ps: 你都好叻, 支持too!!

    回覆刪除
  4. 回fantasimoon, 哈.. 謝謝您的回應呀~~ 期待與你交流^o^ 回跌倒, 嗯嗯~~~ 但又心思思想食喎@@ 回mr Dirty,

    回覆刪除
  5. 永恆之鋒少俠2006年5月8日 凌晨2:56

    薯蓉??正呀! 當年我食Pizza個啲之後就愛上左去啦~~ 不過係無時間, 唔係我一定係屋企整黎食~~(咖哩口味~~~)

    回覆刪除
  6. 我周不時都會食!正........

    回覆刪除
  7. 薯蓉系列... 哇, 我好有興趣呀... 在哪裡有得買...? 我也喜歡吃薯蓉的... 我只有在吃 KFC 時有吃過薯蓉... 我總是不明白... 為何他們給我的是個 "叉子"... 害我食到最後時, 總是吃不到最底部... 難道要我用手指...

    回覆刪除
  8. 不太喜歡薯蓉,不過很喜歡M記的薯條啊!

    回覆刪除
  9. Oh my - the food makes my mouth water~ ^^

    回覆刪除
  10. 回chemistry_freako, 嘿嘿,切勿在此流口水XDDD 回Chris, ^o^ 回may, 我冇薯不歡,薯條、薯圈、薯餅、焗薯、薯寶、薯角、薯仔沙津 番茄薯仔湯、薯蓉我都鐘意 回天空, 一般超級市場均有售^^ 哈哈... 我覺得KFC D叉好特別,既可當叉又可以當匙。 回chakwo009, 哈.. 得閒比d推介我丫,thanks 回我幽, 嘩.. 咖喱口味薯蓉,未吃過啊 下次整比我地食>v<~

    回覆刪除
  11. 係丫~h7都好中意食薯蓉架~ 好吸引~得閒會自己整~^^

    回覆刪除
  12. 回阿啦, 下次整好不妨影張相與我們分享吧

    回覆刪除
  13. 我未食過的, 頭先剛買了來食, ok o波, 不過都係新鮮有益d,

    回覆刪除