2006年5月9日 星期二

073-彩斯糖

有牛油味、乳酪味和咖啡味三款。價錢平宜,味道獨特,香濃好味道,閒時我也會買一盒放在袋中。

乳酪味,媽媽卻喜歡咖啡味,你們呢?

===========================

今天我設計了2個ICON,初玩PIXEL ART,獻醜了^^"

普通SIZE:

MSN ICON 下載:

 (我試過用係msn,效果真係唔錯架~~~)
這個是雞蛋仔仔msn icon,是我朋友弄的

 


歡迎下載>V<~~~~


16 則留言:

  1. 我最喜歡乳酪味,好好吃喲~~~

    回覆刪除
  2. 獨愛 乳酪味,因佢酸酸地

    回覆刪除
  3. 乳酪味乳酪味乳酪味乳酪味, 細個覺得佢好似益力多 d 味, 好 like 雪凍佢來食

    回覆刪除
  4. PIXEL ART 好cute喎!

    回覆刪除
  5. 乳酪 味 ^^ 好食丫~ 我記得明明有 奶茶架~ 但個時搵極都冇~ 可能我又發夢啦~我搵唔到丫~嗚嗚~><

    回覆刪除
  6. 回小微, 多謝您啊^o^ 回阿啦, 奶茶糖? 忘記了 聽落又幾得意喎 回nochoice, 多謝^o^ 得閒要畫多d msn icon先 回跌倒, yeah.. 我d朋友都叫佢做益力多糖 回bb-wing, 我都鐘意

    回覆刪除
  7. 孖辮妹, 是妳的logo, 好得意 : > 嘩! 當然是乳酪味好食. 記得咖啡味外還有紅色盒的, 是否"拖肥"味呢?! 印象不太清楚.... 放工後看看先!

    回覆刪除
  8. 回butterfly, 哈.. 對啊,, 孖辮妹是我的logo呢>v<~ thanks

    回覆刪除
  9. 這款糖, 我好耐都無食過啦... 小時候, 因為我不太喜歡 咖啡 的味道... 所以只會選擇 其餘的味道 吃...

    回覆刪除
  10. 回天空, 我都唔鐘意飲咖啡同食咖啡糖的~~~

    回覆刪除
  11. 乳酪味最好味 其他味都唔錯. .我覺得張糖紙好靚好特別,我好鍾意

    回覆刪除
  12. 回moko, 最近零食物語推出左隻春天的彩斯糖,有橙+朱古力味、士多o卑梨味和桃味

    回覆刪除
  13. 以前都會間唔中食吓~

    回覆刪除
  14. 乳酪味最好味,咖啡味比較甜

    回覆刪除