2007年1月12日 星期五

113-蠔餅



今次要介紹的蠔餅並不是用雞蛋加麵粉所製作的「潮州蠔餅」,也不是台灣的「柯仔煎」(與潮州蠔餅無異),而是來自福建的家鄉蠔餅。

福建蠔餅主要是混合木薯粉、葱和蠔仔再煎香而製成,賣相灰灰極不討好,口感有點怪怪,滑o都o都,煙煙勒勒,卻有蠔仔香味且十分香口,要趁熱才好吃。

在香港的食市裡,福建蠔餅並不常見,有一次,我慶幸在我的朋友家中吃飯,她的媽媽親手做了這小菜,味道勁好,我們只吃蠔餅,不吃飯,已覺飽了。

===============

網友沅君表妹:
我個"好人豆腐花老細"都成日整蠔餅過我吃架
好好味的,她整的賣相沒有灰灰....因為佢蛋多過薯粉
D蠔仔仲大大粒 =P

 

網友治治魚:
係好好食既
其實我會加旦入去煮,會香好多!!
我其實係福健人!!所以好清楚你講乜!!

22 則留言:

  1. hehe 我不愛吃蠔, 所以我未能一試, haha

    回覆刪除
  2. 好 味 道 呀 ~~~~

    回覆刪除
  3. hihi. 我係Jansen呀,記唔記得我呀 我太太係福建人,好多時上外母屋企食飯,都有正宗私房蠔餅,正呀~!

    回覆刪除
  4. 蠔餅好味道.好喜歡食啦

    回覆刪除
  5. ...... x 100000000........

    回覆刪除
  6. 我都幾鐘意食潮州蠔餅, 不過覺得好熱氣, 但係睇嚟呢個福建蠔餅會好好多, 唔係炸 ~ 無咁熱氣呢!

    回覆刪除
  7. C飲C食好野~今次又係我favourite~~~~

    回覆刪除
  8. 勁鍾意食潮州蠔餅

    回覆刪除
  9. 啊~~~~好耐無食好餅囉~~~~但聽講廟街的蠔餅係用千年古油炮製而成架......

    回覆刪除
  10. 我都好鍾意yak架~~

    回覆刪除
  11. 我都好耐無食蠔餅喇~ 要搵日去食番先!嘻!

    回覆刪除
  12. 回星夜+goosy+亞c+voodoo_child+魔鬼, 我諗起都流哂口水.. 回通心粉, 千年古油@@ 會唔會食左唔舒服架? 回009+咳神, 搵日我地去打冷..嘰嘰 回棉花糖, 不過福建蠔餅都幾多油的 但好味 回c_o, woow~~太好喇~~ 多謝你的留言呀>v< 諗起都流口水~ 回ufo+發黃照片, 無論潮式和福建式都正正 回跌倒. 噢.. 我唔係乜野蠔都岩架 大大的蠔我就唔係好鐘意 阿媽整o既蠔餅我都唔係好鐘意

    回覆刪除
  13. 蠔餅 ... 好味呀 ...... 不過好耐無食過 lu ~~~

    回覆刪除
  14. 蠔餅~~蠔餅~~蠔餅~~食咗唔會變老餅!

    回覆刪除
  15. 好味呀, 我鐘意呀~~~~~~~~

    回覆刪除
  16. 我啊媽都曉煮嫁... 我都係福建人呢嫁 但係我啊媽唔教我煮 要人自己摸索同靜悄悄咁進行 效果都唔錯嫁... 其實仲有好多特色既野食嫁 好似雞卷咁,好好味嫁

    回覆刪除
  17. LavendeR, 哈..雞卷反而未食過 另外佢地整的麻婆豆腐也不錯啊 回幸子, 嘰嘰嘰.. 我都愛 回dummysky, 好詩好詩 回akite, 咁就要試下喇

    回覆刪除
  18. 有豪餅,有無豪仔粥 9菜豬紅,大眼雞..........

    回覆刪除
  19. 回凡人一個, 哈.. 蠔仔粥都不錯呢 回宇, 正呀~~

    回覆刪除