2007年1月18日 星期四

今期kidults雜誌...


「我的童年美食回憶」大圖按此:

http://www.kidults.com.hk/magazine/30/images/30-48.jpg

 

=========================

另有BLOG友009的畫作

http://www.kidults.com.hk/magazine/30/images/30-54.jpg

佢為kidukts畫了一個漫畫故事連載,下期有另一位Blogger接力,

現在先賣一個關子是誰。到時留意啦!

18 則留言:

  1. 多謝cc幫我宣傳...

    回覆刪除
  2. 你兩個既作品都好精彩呀~~~~

    回覆刪除
  3. 好犀利呀CC~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  4. 你就好啦~~!! d 童年美食, 今時今日全部都仲有得賣~~!!

    回覆刪除
  5. 為食的你, 食極都唔肥咁o既... ^^

    回覆刪除
  6. 回米sir, 其實我好肥的 只係你睇唔到者 回金城, 不過有d已經搵唔番喇 回黑鷹+sanpo+小熊子, 回taka, thanks ar.. 不過我還有許多需要進步的空間 回009, 多謝009幫我宣傳

    回覆刪除
  7. 犀利!!!!

    回覆刪除
  8. 好利害呀你地

    回覆刪除
  9. 除呜臭豆腐~~其他都好鍾意!

    回覆刪除
  10. 你2個都咁厲害呀!!!

    回覆刪除
  11. ☆.°∴°☆﹒﹒‧☆°∴°☆.∴°☆
    ***◢\▁▁ ●●●/◣
      ◤    ●●●● ◥
     ▕       ●● ▕
     ──         ──
     ── ●     ● ──
     ──    ﹀    ──
      ◣         ◢
     ☆新年☆ ∞┼∞ ☆快樂☆
      ███ ∞┼∞ ███
      ◥█◤ ∞┼∞ ◥█◤
        ═══╧═══
        ███▊███

    回覆刪除
  12. 流口水 ~~ 加油 ~~

    回覆刪除
  13. 回小丸記, yeah~~ 大家加油呀 回local shorthair, thanks ar 回world_beater+魔鬼, 不呢~ 你也很厲害 回星夜. thanks ar ^^ 終於見到你真人了 真開心 回跌倒,. 哈哈..唔好流到通地都係 回dummysky. 哈... 依家應該要改叫炸豆腐 回昌, 面紅了 回vincent, 大菜糕蛋我也喜愛啊 之前有一篇都有畫佢的

    回覆刪除
  14. 我現在都好鍾意食 "碗仔翅"

    回覆刪除