2007年1月28日 星期日

婚禮花球與襟花2

 

這次叫「水滴形百合垂尾」

這個花球線條簡單,花材單純,形態較亮麗且大方,以粉香百合作焦點花。

 

花材共有粉香百合、玫瑰、灑金、鐵線草和天冬


聽老師說這款花球每個市價約$800 - $1,200,嘩~~~~

 



另外,這是利用非洲菊、美女櫻、灑金來製作的襟花。

以整體造型而言,胸花是配角,是迷你型的新娘捧花,主要是使人 和服裝增添色彩。

11 則留言:

  1. no.1!!hohoho...非洲菊..點解唔喺黑色既.?!

    回覆刪除
  2. 咁枱上未擺住四至六千 law

    回覆刪除
  3. d 花好靚呀. 你好 .. 我新黎架

    回覆刪除
  4. d花好靚呀....但真的好名貴呢.

    回覆刪除
  5. 回009, 嘿嘿 日後你結婚時記得預早單聲 等我有時間整番個花球比你 回魔鬼, 因為花貴,尤以情人節前後 回mrs.dinna z, 謝謝您呀... 歡迎歡迎 回跌倒, 嘰嘰... 原來都幾賺錢的 回之a, 哈哈.. 黑色的菊花,唔知會點呢

    回覆刪除
  6. 記住點整呀, 我結婚果陣你幫我整個, hehee... 但千祈唔好用洋天冬呀, 拎到番屋企擺, 搞到成地都係洋天冬碎>3<

    回覆刪除
  7. 近期好多人結婚,你可以賺返一筆

    回覆刪除
  8. 好犀利呀~到時你老公一定好幸福~

    回覆刪除
  9. 回oe, um..呢樣野.. 好長遠呢 回獅虎, 暫時學藝未精,仲要練習一排先 回魚魚, 哈.. 咁我將來如果有機會結婚o既話 一定搵你做我o既顧問 你可以學以致用了

    回覆刪除