2007年1月25日 星期四

116-鴛鴦

咖啡溝奶茶

有人喜愛,有人不愛

那你...

受溝嗎?

==============

奈奈的回應:
我單飲奶茶會肚痾 ~XD
單飲咖啡又怕苦~XDDDDDDDDDDDDDDDD

KEI的回應:
正!香港地度原創,不過好似見好少女仔飲鴛鴦.

23 則留言:

  1. 我两樣都喜欢喝...

    回覆刪除
  2. 我個人喜歡檸檬tea , 好間唔中都飲一杯 "茶走" or Starbuks 嘅咖啡, 偶然"chi"啖我隻 肥仔豹杯鴛鴦嚟飲, 都幾好味 (不過一間間茶餐廳啦, 有d咖啡味重, 有d奶茶味重 )

    回覆刪除
  3. 第一次見到你個blog~ 真係一見到就想訂閱呀!

    回覆刪除
  4. 間中會飲,不過喜歡咖啡多些~

    回覆刪除
  5. 我係要分開o黎飲o架...

    回覆刪除
  6. 以前好鐘意飲鴛鴦,而家會飲咖啡多啲...

    回覆刪除
  7. 鴛鴦..好好飲..!!! 細細個就愛上佢.! 不過有D茶餐廳既會飲屙人.. 喺屙好耐果隻...

    回覆刪除
  8. HAHAHA 會唔會改做 "溝到" 好 d 呢, 因而溝埋一齊, hahhahahaa

    回覆刪除
  9. 真係...未試過添...

    回覆刪除
  10. 我鍾意分開嚟飲多d~~

    回覆刪除
  11. ahha, hk culture~!!!

    回覆刪除
  12. 呢個"溝您"都幾sweet~~ ^o^ 不過我就ma ma 地鐘意飲鴛鴦喇~~

    回覆刪除
  13. 回fantasimoon, 哈.. 謝謝您 另有部份人反而覺得粗俗 回maila, 回world_beater, 我試過一次 不過係自己貪得意即沖即飲 回dummysky+john仔+oe+009, 反而我對咖啡麻麻 回跌倒, 哈哈.. 呢個建議唔錯喎 回之a, 噢.. 小心點啊 反而我又未試過呢個問題 茶餐廳d 奶茶好香滑 回童話往往也是騙人的, 謝謝您 回mug師奶, 要做到恰到好處,都幾困難 我朋友佢去茶餐廳都會點檸水 佢話對靚靚和牙齒都有d好處。 回貝貝, 我偏向奶茶多

    回覆刪除
  14. 奶茶就熱, 鴛鴦就飲凍

    回覆刪除
  15. 我都好喜歡飲..不過我多數都單飲其中一種多d

    回覆刪除
  16. 噢!我淨係鍾意飲奶茶,重要係茶走!

    回覆刪除
  17. 有冇得沖杯俾我飲下!

    回覆刪除
  18. 熱奶茶 - a must to me every morning!

    回覆刪除
  19. 鴛鴦當然好飲,不過記住飲「鴛鴦走」就更順喉。

    回覆刪除
  20. 鴛鴦當然正,但「鴛鴦走」更順喉。

    回覆刪除
  21. 回聶品,
    「鴛鴦走」? 咩黎架

    回virgi,
    不過喝得太多不太好
    起碼漸漸我去「提神」的功效

    回平望,
    好..呢度要幾多有幾多

    回昌,
    奶茶走茶? 咁咪得番奶囉?

    回魔鬼,
    我都係

    回宮內知美,
    茶奶茶好飲呀
    凍的話我較愛珍珠奶茶

    回覆刪除
  22. 我屋企同我都好鍾意飲

    回覆刪除
  23. 思詩
    我個人都喜歡飲鴛鴦 間唔中都番飲一杯茶餐廳果隻 都不錯唧!

    回覆刪除