2007年1月15日 星期一

有了您,我已充滿力量!


14 則留言:

  1. 咦 ... 個主角係男仔來架喎... hehe sweet sweet 喎

    回覆刪除
  2. 回跌倒, 唔好誤會,唔係講個件事 回dummysky, 聰明的miss~~ 知我者miss也

    回覆刪除
  3. 我指上網~~關嘜男女事呀~~?

    回覆刪除
  4. 恭喜~重獲新生喇~

    回覆刪除
  5. 回world_beater, 哈哈.. 謝謝小兄弟 回009, 心情好興奮 回dummysky, yeah~~~ 都係你最了解我

    回覆刪除
  6. 終於有喇!?!?弓起弓起~~~ 我見你冇左佢好難過咁d日子XD

    回覆刪除
  7. 又可以再上網真好 ~~ chat 不停 ~~

    回覆刪除
  8. 從回復上網的日子,太好呢~

    回覆刪除
  9. 恭喜晒.個你字係男仔還電腦呀

    回覆刪除
  10. 回魔鬼, 哈.. 你覺得是什麼意思先? 回咳神+小丸, YEAH~~~ 又可以同大家日CHAT夜CHAT了 回風祭將SHO, 對呀~~可以用「痛苦」黎形容

    回覆刪除
  11. YEAH! 我諗你呢舊電永遠都唔會無電架 ~~~ 因為我地會支持你到底架!

    回覆刪除
  12. 回棉花糖, 多謝您呀~~~~

    回覆刪除