2007年1月16日 星期二

114-金絲糖

大家還記得它嗎?印象中的金絲糖,形像似枕頭,每粒均有七彩細小的金幼絲橫間著,十多粒的小糖子緊合成長條形,由一根細長的膠袋包裹著。

還記得小學時,最愛買它作零食,一是它較便宜(記憶中好像$0.5一條),二是每粒均能夠吃得較耐,攜帶方便,三是味道甜甜的,很好吃。

當進食時,我們可以隨膠袋啪下一粒小糖子吃下,亦有朋友喜愛一次性把它弄碎放進口中。

可惜近幾年,「金絲糖」已少之又少了。

==========================

小昌的回應
沙田一間糖果店有得買啊~
叫ABC糖果店~
位於WO CHE 商場美心對面~~

不過而家唔係一條買GA~~
而係一包包~~好細包~~

亦都冇以前咁大粒~~
好細粒~

robot的回應,
上環正隆行大把,斷磅賣吃到蛀晒牙都得!

14 則留言:

  1. 以為成日見同學食架,但我就冇食過喇,因為我細個已經好少食糖~~~~

    回覆刪除
  2. 細個覺得好好味, 大過覺得太甜了, hahhaa

    回覆刪除
  3. 嘩~~~~金絲糖呀.....果時嘛嘛地喜歡,因為佢得個甜字唔係太香.我比較喜歡吃大白兔糖~~~~超喜歡食添呀~~~~當我大個時成日都買一包食架. a~~~~~妳有冇食過嘉頓出的波板糖呢~~~~~嘩~~~~果時呢~~~~好窮無錢時就好想食波板糖架啦~~~但又太大支好似食極都食唔完咁~~~ha~~~不過,都幾好味道架~~ 其實,嘉頓都出左好多令我地回味回憶的糖果架~~~~細個最喜歡就係新年啦~~~~因為有得食有利是~豆豆~又有得玩唔洗番學好長時間~~~~嘩~~~~想起都開心啊~~~~兒時最開心,食糖最專心.

    回覆刪除
  4. 太甜啦~~我就麻麻啫!

    回覆刪除
  5. 回dummysky, 細個梗係鐘意食甜野架啦.. 回009, 唔好扮細喎~ 回通心粉, 哈. 大白兔糖係我c飲c食的第一篇作品 反而麻麻地鐘意食波板糖 因為食極都未完,唔知點算 我細個都好鐘意新年,有利是豆 又可以乘機食糖糖,不錯呢 回跌倒, 大個左未食過 回taka, 唔怪得你冇乜駐牙啦

    回覆刪除
  6. 係咪入面有好似花生餡咁架,耐到我都唔記得左 lu,不過印象係好食 ge

    回覆刪除
  7. 只小學食過後都好耐冇食過呢.真令我懷念

    回覆刪除
  8. 您唔提起真係原全唔記得左呀

    回覆刪除
  9. I miss 金絲糖 ~ I want to eat now.................

    回覆刪除
  10. 係呀, 5 亳 真係好平, 我都係好鍾意食,

    回覆刪除
  11. 回盼望的緣份, 小時候.. 5毫已經可以買到好多野了 回絲絲, 我都想食呀 買左請埋我食 回木.甘.柑, 我都差點漏忘 回魔鬼, 對啊.. 我也是 回可樂, 不是有花生餡的,只是普通一個枕頭糖

    回覆刪除
  12. 我細個都食過 不過而家食唔返細個o個種感覺

    回覆刪除
  13. 我想問呢隻金絲糖仲可以係邊度買呀? 我想搵返呀..因出面有既都係有餡既~ 上環個度有既係咪都有餡架?

    回覆刪除