2007年1月4日 星期四

桂林篇:你敢吃嗎?

來到桂林的街頭小吃,想不到會看見這些炸昆蟲,遠處已有難臭的氣味,嘔心!!

炸蜈蚣


炸蜘蛛


炸蠍子


炸蛹


炸嬋


炸海星


未炸前的蜈蚣



燒海參

 

如果要你選一項,你會選那項?

38 則留言:

  1. 請問有無得存沙拉油或者其他醬油咁呢?

    回覆刪除
  2. Hello!我又係岩岩去完桂林喎!你o係邊度見到呢個昆蟲宴架?其實我食過炸蛹架啦,都幾好味架...

    回覆刪除
  3. 之前去北京我食過炸蠍子囉,超好食超香口,如果比我揀我會食埋炸蜈蚣同炸蜘蛛~~

    回覆刪除
  4. 嘩, 如果俾我揀 ~~~ 我就死都唔食嘞, 嘔....

    回覆刪除
  5. 哇下~見到都驚嚇啦~仲話要食~不如叫我死左佢好過啦~~~~~

    回覆刪除
  6. 嘩... 真係幾嘔心... 雖然係熟o左... 但總會覺得佢會o係個口入面郁動... 諗起都驚... 但如果真係要選... 我諗都係選返海參啦...

    回覆刪除
  7. 的確係有d......可以試下既衝動既~哈哈~係喎~咁你最後有冇食到!?!?!?

    回覆刪除
  8. Geez... it's terrible! Definitely dare not to put in my mouth

    回覆刪除
  9. 點食得落口啊 , 你有無試試 , 我諗我接受唔到啦

    回覆刪除
  10. 看到都想嘔啊!!!

    回覆刪除
  11. 如果你要我選一樣,我諗我會選炸海星,因為起碼個賣相冇其它咁肉酸,炸蜈蚣果個賣相我真係食唔落,幾恐怖下!! 咦~~燒海參果部機係咪即我地hk見燒腸仔果部機囉架

    回覆刪除
  12. 蜈蚣不是有毒的嗎?可以食?

    回覆刪除
  13. 睇到打冷震~~餓死我都唔要食呢d呀~~!

    回覆刪除
  14. 炸昆蟲 ~ 我1定唔敢食 ~ 好恐怖呀 ~

    回覆刪除
  15. 見到已經反胃,莫講話食...

    回覆刪除
  16. 嘩大佬~攞我命咩~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  17. 我好想嘔! 聽日唔使食嘢喇! 謝謝你幫我減肥!

    救命! 好肉酸呀!

    回覆刪除
  18. 我敢呀.兩年前去北京已經食過這些食物.不過覺得好有"青草"的味道

    回覆刪除
  19. crazy 架,咁 ge 野都食落肚,我就一定唔食,咁恐怖

    回覆刪除
  20. 回可樂+絲絲+冰凍娃娃+virgi, 所以我都冇食 事實上遠處已嗅到怪味了 回魔鬼, 噢~~~ 我只吃過蟲, 那次驅使我好大的勇氣 才吃一口。 回艾菲, 哈哈,唔駛客氣 下篇開始回復正常了 回咳神+009, 哈哈~~ 我影佢地相時都有d想嘔 回dummysky+洛希文, 唔知呢類昆蟲宴有冇市場呢? 回小綠葉, 賣得出應該可以吃吧 回畢彼特, 哈哈..對啊 之唔係烤台灣腸個部機囉 回mug師奶+world_beater, 我冇試呀 我接受唔到 回土民, 對啊..上次吃蟲蒸蛋 事後心理作用好似feel到佢係我個口郁 回棉花糖. 我都唔會食 回黑翼, 嘩.. 你好大膽呀 炸蜈蚣? 咁多腳仔咪好多刺囉? 回珊珊, 是在會議展覽中心對出的街邊檔啊 你是幾多號去的? 回doggie, 哈哈, 如果你真的品嚐, 莫講話沙拉油,連花生醬都得

    回覆刪除
  21. 炸蠍子在北京吃過,是閉著眼吃.口感有點像吃蠶豆~~ 不過柑确确實實知道這是炸蠍子, 勉勉強強地吃了一只. 柑的同學倒是吃得津津有味

    回覆刪除
  22. 炸海星同燒海參 !! D海星好似好好味 !!

    回覆刪除
  23. 我真的想試下 ~~ 但有無螞蟻? 隻隻都甘大 哈哈!

    回覆刪除
  24. 嘩,咩地方黎架,cc係咪去錯左獵頭族人開既鋪頭呀~~~

    回覆刪除
  25. 嘩~ d海參喺度扮'台灣熱狗'呀??

    回覆刪除
  26. 好對唔住…我一樣都唔會選,因為對我而言實在太難食。 雖然我未食過,但見到都驚…

    回覆刪除
  27. 回SONIA, HEE.... 我都好怕呢D野 回阿芝, kakakaka 回跌倒+TAKA, 嘿嘿..簡直大開眼界 回小丸記, 原來..你對炸螞蟻有興趣的 回懶貓, x2丫 回b欣, 海星會唔會炸左之後硬得滯? 回木.甘.柑, 噢... 厲害

    回覆刪除
  28. 哈哈.............我試過炸蠍子呢

    回覆刪除
  29. well// sorrie..wta else can i say other than foul language seein' all these

    回覆刪除
  30. 我小時候試過炸蛹,好好吃

    回覆刪除















  31. 炸蜈蚣 好似好好味 !!

    回覆刪除
  32. My GOD.... 睇完一系列既相我已經有點反胃.........

    回覆刪除
  33. 回katie, 哈哈.. 我一邊影一邊嗅到那種怪味 都想反胃 回婷婷, 你..居然唔驚? 回mini+freesky, 噢..我不敢呢 回local shorthair, @@?

    回覆刪除
  34. 啊阿阿。海星好可憐.. 都不知道海星可以吃.. 在北京見過炸蛹而已.. 我可以選桂林米粉嗎? 哈哈

    回覆刪除
  35. 海參假的,蛹我好像食過,雖然味道都可以,但有點嘔心
    其他唔太敢食

    回覆刪除