2007年1月3日 星期三

桂林之旅.雜篇

手繪產品.. 靚就靚,不過好多都係抄幾米,沒有新意。

 

 


這個頗特別的民族煙灰缸


大人唔好學佢呀~~~

 


花花向你問好


估唔到呢度都有西藏野賣
我買左條拉薩頸巾,有壯文,亦有d拉薩圖案,好正>v<


你能看得出這裡有幾多種文字?


兔兔問安

11 則留言:

  1. 點解唔見你 post 頸巾嘅圖片!

    回覆刪除
  2. 個個妹妹仔好得意.不過真係唔好覺佢啦

    回覆刪除
  3. 大陸黎講算唔錯架喇~

    回覆刪除
  4. 回009, 嗯嗯... 有d野的確幾特別的 回魔鬼, 佢好enjoy咁攪左好耐架喇 回棉花糖, 遲d post比你睇丫

    回覆刪除
  5. 嘩.........個兔兔個樣好驚驚呀 , 都係我Honey可愛d 不過後面個豬豬好似幾cutie喎, 同埋個龍幾有威嚴喎

    回覆刪除
  6. 咦, d手繪產品, 西藏野在桂林邊度買ga? 拉薩頸巾買左幾錢? 因為我6/1都去桂林~~~ =] 所以想知多d~ 係呢, 你有冇睇表演?(想問你有冇推介)

    回覆刪除
  7. 回大儀, 條頸巾我地講價講到一半 好似$20 我有睇龍脊表演啊 不過都幾貴.. $150.. 1小時3個字 好睇就好睇,不過唔係咁值囉 你跟邊個團? 我去的那時好多自費活動 好激氣~~~ 回mug師奶, 哈哈.. 如果你望多幾次兔兔樣 你會愛上佢

    回覆刪除
  8. 本來跟永安ga, 點知唔成團....... 依家跟中旅~ 係啦, d表演都係自費的... 所以就要問意見, 揀lai睇~ $20 *v* 很好的手信~~~ 在桂林邊度買?

    回覆刪除
  9. 我覺得個小妹妹都好有民族特色呀~~~~~~~~

    回覆刪除
  10. 小妹妹....嘰嘰

    回覆刪除
  11. 到此一遊 進來看看... 陳光數學 無印套裝 xbox 360台片專賣 ps2遊戲片80元 ps2台片 tvgame360 遊戲天堂 謝孟媛中級文法 林晟老師數學教學網 無雙遊戲網 wii遊戲片80元 魔法24 xbox 360遊戲片 窮人天碟 巴哈姆特 game淘 wii遊戲下載 wii超級瑪莉攻略 ps2遊戲王

    回覆刪除