2007年1月8日 星期一

111-米

 

很久沒更新C飲C食了,家中不能上網,人流下跌不少


傳統上,中國人的飲食觀念普遍會認為,每餐要有飯下肚才有氣有力地工作。

飯未煮熟的是「米」,原來洗米也有技巧的。

洗1次米會有污濁,洗2次米恰到好處,洗3次米則會不夠「飯」氣,洗4次米會太爛....

另外,洗米水是一種天然護膚品,用它來洗臉聽聞能美白去斑呢!

有朋友說,假若裱裡弄濕了,把它放進米缸中,第二天便會自然乾了,很厲害!

現代人說紅米比白米更健康,同事甲每天誠心帶紅米溝白飯,他已吃慣了,你們吃慣了嗎?

 

經過非正式調查,最常說的問候語除了「早晨」、「午安」,還有

「你今天吃了飯沒有?」

中國人真關心對方飽不飽肚。

 

P.S. 昨晚與小丸記、dummysky和跌倒共傾了3個字有關「米」的話題,哈..好開心

===================

朋友2046的桂林相簿,支持下啦,得閒的話係佢個度留下言

http://www.fotogb.com/cc317/guilin

18 則留言:

  1. 米得確是一種好東西好食物呢.說得不錯.中國人真的好重視佢呢.多謝分享

    回覆刪除
  2. 我每日最少都要食一餐飯架,唔係既話我個人就會好冇精神~~~~

    回覆刪除
  3. 香港人~都祝人:有米、得米....啦!米對中國人幾咁重要呢!

    回覆刪除
  4. 聽過一個前輩講,只有中國人才會問朋友:“吃過飯未?”因為中國人以前都要捱餓,所以會比較關心別人有無吃飽飯。外國人問候朋友,就不會問人吃了飯未,他們會問:“身體好嗎?”,“過得好不好?”

    回覆刪除
  5. 咁我就一定要黎留言啦

    回覆刪除
  6. 回009, 多謝您呀 回米sir, 哈哈... 又係喎 回跌倒, 梗係啦.. 我驚再過多幾日就會唔記得哂 回懶蟲, good point 太好了~ 等我記低先 回dummysky, 哈... 又係喎 我同d朋友稱有錢仔o既述語做「米米星人」 回taka, 我阿媽都係咁架 回魔鬼, 就算流傳到依家..普遍人都會用飯作主要糧食

    回覆刪除
  7. 紅糙米 ~~好好味

    回覆刪除
  8. 我一日起碼要吃一餐飯,唔係好似無食過野甘架...^-^

    回覆刪除
  9. 柑一日無一餐食飯唔得架,會暈舵舵. 紅糙米唔常食,柑媽話好貴.柑見減價先會買黎食.

    回覆刪除
  10. 我都好鐘意食飯 ~ 洗米我會洗2次 ~ 至於紅米,我就冇咩興趣 ~

    回覆刪除
  11. 我唔多鐘意食米架, 但每次洗米都洗幾次, 以為洗得多會好?

    回覆刪除
  12. 有麝自然香!加油!

    回覆刪除
  13. 回EOWPLUM, 謝謝您 回棉花糖, 我以前都係呢個觀念啊 回絲絲, 不過紅米好有益呢 回木.甘.柑+天秤座, 我阿媽常說她是一個飯桶 無飯不歡 回小丸記, 下次再去食過

    回覆刪除
  14. 米米好得意呀~~~ ^o^ !! 雖然你之前上唔到網, 但而家都有好多人睇呀! 再加油呀!

    回覆刪除
  15. 回fantasimoon , 多謝您呀

    回覆刪除
  16. 米唔喺凈喺可以食ga.. 仲可以問..haha..問米.. 中國人既塔羅牌..

    回覆刪除