2006年3月16日 星期四

一堆零食

LUNCH經過一間日本零食店,老闆娘用好TOP得的SALES口吻,咁就哄掂我地買左呢堆零食了~

嘩~~~ 呢個老闆娘...果然厲害!!

=====

抱歉呢排成日脫稿... >.<~ 我會趕工了

8 則留言:

  1. 嘩~~~~~~ 好吸引呀

    回覆刪除
  2. 芝士蛋糕味的百力滋耶? 我都想食!

    回覆刪除
  3. 好豐富~~ 一看就流口水~~ 好想食右面藍色盒~ 呢藍色盒好唔好食??

    回覆刪除
  4. 回塔塔+mr lock, 藍色個盒係芝士蛋糕百力滋,試完話你知好唔好味丫>v<~ 回結他人, 嗯嗯~~~ ^^ 不過放工去左吉之島.. 發覺d日本零食做緊特價 早知遲少少先買啦..嗚~~~~~~~~€

    回覆刪除
  5. 哈, 我前幾日都有係jusco買左盒芝士蛋糕味的百力滋呀, 係有特價呀.....味道ok啦~ 有時jusco都有d特別0既零食ga, 我有機會都智行下買野食0既

    回覆刪除
  6. 嘻嘻。。看到都流口水了。。其實我平時鐘意食薯片比較多。。因為現在開始覺得糖果 & 朱古力好甜=0=~偶然會去零食物語睇下有沒有新口味。。不過零食物語價錢比較貴。。但係我唔知道原來吉之島有日本零食喎。。睇黎要找機會去逛逛囉XD

    回覆刪除
  7. 回lovelycat926 哈哈.. 我初時都唔係咁鐘意食朱古力,但依家越黎越鐘意食lu 回結他人, 我都試左芝士蛋糕百力滋了,好正呀~~ >v<

    回覆刪除
  8. 嘩!好多美食呀! 日本野通常都好貴滴!

    回覆刪除