2006年3月9日 星期四

039-珍珍薯圈

我中學時代最愛的零食是薯圈。

「....當你的味蕾穿越珍珍薯圈的圈圈中,體驗著真正的煙肉味,傾訴著驚雷似的鬆脆聲音時,感受你生命的震顫吧!跳躍吧,伴隨著令人興奮的珍珍薯圈!」 引用薯圈廣告。

記得某年的暑假,我和妹妹時常趁著媽媽不在家,很喜歡到超級市場,買齊我們最愛的零食,於睡房中開大冷氣,把枱布鋪在地上,開著音樂,把零食鋪滿,齊齊開個小party,那便是我們的午餐了。

有否什麼趣事? 一起分享吧^_^

21 則留言:

  1. 乜你咁記得個廣告o既?!

    回覆刪除
  2. 係喎, 你又會咁記得個廣告既, 我真係無印象..... 對於細個鐘意食咩零食....我真係又係無印象, 因為細個媽咪唔俾我地成日食零食架! 不過佢就成日整皮蛋橋頭, 我又係會同埋佢, 同埋細佬妹坐係地下, 一舊一舊咁拮黎食, 酸酸地咁, 好好味架! 難得我又到宜家都仲好鐘意食喎!

    回覆刪除
  3. 回simple OL, 叻叻 ^_^ 其實我係YAHOO SREACH先知咋~不過我覺得呢句野真係形容得好好^^ 回R嘈, 嘩~ 我都好鐘意食嫲嫲親手整o既喬頭架,可惜依家佢已經無法再製作這美食了>.<~

    回覆刪除
  4. 我細個鍾意將o的薯圈穿晒十隻手指上面慢慢食。

    回覆刪除
  5. 點解你鍾意食0個 d 0野同我咁似0既? 我中學時試過同d同學一齊用木筷子夾d薯圈0黎食, hahaha 此外, 我仲鍾意食 "蔬菜圈" (vegetable rings) 同卡樂 d 薯條呀, 你呢?

    回覆刪除
  6. 咯咯...唔好意思...打搞哂!我係新入伙呢,我處已經聊備極品國王的茶點招待,如得閒過來坐坐啦!

    回覆刪除
  7. Hi, 思詩。 那些是你自己畫的嗎? 如果是, 你真的很有繪畫天份呢! 我真的很羨慕你, 我每次美勞課都是七十多分, 未試過八十分以上。

    回覆刪除
  8. 這是我其中一種最喜愛的零食

    回覆刪除
  9. 我兩隻味都中意食..........

    回覆刪除
  10. he,...我鐘意食珍珍薯片多d…小學時就最鐘意食牛仔片同雞片

    回覆刪除
  11. 這是我的最愛! 珍珍煙肉味薯圈~ 有時忍不住會跑去買個四五包回家吃呀吃 因為有它肚腩都減不去...^^

    回覆刪除
  12. 這是我的最愛! 珍珍煙肉味薯圈~ 有時忍不住會跑去買個四五包回家吃呀吃 因為有它肚腩都減不去...^^

    回覆刪除
  13. 回陳家華,
    一定支持^^

    回FONTNAE,
    嘩.. 咁食法一定很過^^
    我鐘意食卡樂D薯條和薯片..諗起都流口水

    回小肥肥,
    哈..我妹以前也愛這樣^^
    佢成日話:「家姐,你睇我隻戒子靚唔靚?」

    回覆刪除
  14. 回香港老婆☆台灣老公の甜蜜日記, 哈~~ 我也喜愛邊看電視邊吃 :P 回小二, 嘩..牛仔片好食呀~ >V<~ 回ZOEI, YEAH~~ 志同道合~ 回白汶蚊蚊, 有很多人繪畫天份比我高,只是風格不同而已 七十分已不錯,多點練習便可^^ 加油吧

    回覆刪除
  15. 我細個會將d薯圈當戒子戴. 不過我嫌佢太咸.

    回覆刪除
  16. 我吃過!! 不過珍珍出的蕃茄味好吃些!!

    回覆刪除
  17. 回塔塔, 番茄味都好鐘意食架>V<~ 我鐘意佢形狀波浪形 回charcoal , 哈哈..原來大家童年也一樣的

    回覆刪除
  18. 這款薯圈是我和以前的男友最愛的小吃…cc的畫真教人回咪過牡的好時光…… 除此以外,我好掛念醒目牌曲曲著片啊!不知大家有沒有印象?

    回覆刪除
  19. 回wildcat1128, 我都好鐘意食波浪形薯片架 口感好正^^

    回覆刪除