2006年3月2日 星期四

034-卡樂B薯片

卡樂B薯片 - 經典零食之一,相信你們一定吃過吧。

記得小時候,媽媽不准我們吃薯片,看到的話必定會把整包薯片倒在廁所,並且沖走。我們每次也只能偷偷的吃,並會把包裝袋掉在街上。

卡樂B出了多款味道,有些推出一陣子已消失了。至於我最愛的薯片味道是「黑椒味」,其次是BBQ味>V<~ 很好吃唷~

「BBQ味、熱浪、紫菜味、咖喱味、香辣雞味、燒餃子味、番茄味、薄餅味、日燒醬汁味、芝士火鍋味、原味...」

你最愛哪隻味道?

14 則留言:

  1. 我乜味都鍾意架 >v<~~仲有珍珍都好好味架......卡樂B隻蔬菜薯條都好正架!!!

    回覆刪除
  2. 回simple OL, 係呀係呀..卡樂B蔬菜我都好鐘意架~ 好耐以前有一排覺得薯條抵過薯片好多,又好味,所以經常買佢,哈哈~ (當然是瞞著媽媽啦)

    回覆刪除
  3. 我愛熱浪,其次係原味

    回覆刪除
  4. 熱浪、咖喱味好正呀!>______<

    回覆刪除
  5. 卡樂Bo既蕃薯味薯片,甜甜o地都幾好味o架,不過最近行開超市都唔覺有得賣喎!

    回覆刪除
  6. 我最鍾意係蝦條, 其次係品客, 卡樂d都鍾意, 最鍾意係原味. 講到我口水直流添~~

    回覆刪除
  7. 「食卡樂B薯片, 千祈唔好問幾點~」 BBQ跟咖喱好好味, 以前也喜歡日燒 但基於味精關係, 我最愛的應該是低鹽(原味?) 淨係鹹鹹地 都可以好好味 ^^

    回覆刪除
  8. 回hayes 低鹽也不錯,感覺似原味般 回vee, 我覺得品客也不錯,不過吃了幾塊後我便會喉嚨痛了>.<~

    回覆刪除
  9. 思詩:

    我最愛熱浪味.

    回覆刪除
  10. 我鍾意熱浪、香辣雞味、燒餃子味and芝士火鍋味!

    回覆刪除
  11. 其實咩薯片都好食..........唔同人有唔同口味我就最中意bbq味...你地呢??

    回覆刪除
  12. 我首選係熱浪, 其次是燒餃子味...這陣子每早都會在公司吃上一包, 實在很難忍口, 減肥計劃要告吹, 慘!!

    回覆刪除
  13. 如果你都係個卡樂B迷 ... 呢個BLOG一定可以提供最新同最UPDATE嘅產品消息!!哈哈 ... 點解?因為我係個超級美少女 ... 嘔死!! 發夢先無咁早... 我只不過係一個勁鍾意食同買零食普通女仔 ... 大家 ... 請多多指教~~~
    http://hk.myblog.yahoo.com/jagabeejagarico/

    回覆刪除
  14. 回Jagabee, 哈.. 太好了^o^ 果然又是愛吃的一族 回雞絲汀娜, 嗚.. 我個減肥計劃一直都擱置了 回阿吉, me too呀 回為食小吱喳, wooow..好多唷 回pweyot, 熱浪正呀

    回覆刪除