2006年3月16日 星期四

044-港式麵飽

腸仔飽、火腿蛋飽、雞尾飽、菠蘿飽、提子飽、麥飽、咸餐飽、 辨子飽、椰絲飽、椰絲奶油飽、漢堡飽、餐肉飽、墨西哥飽、叉燒飽、咸牛肉飽、芝士火腿飽、牛角飽、吞拿魚飽....

你喜歡哪種飽飽?

25 則留言:

  1. 小妹喜愛菠蘿油呀~~~

    回覆刪除
  2. 叉燒包 誰愛吃剛出籠的叉燒包 誰愛吃剛出籠的叉燒包 還有那蓮蓉包呀 豬肉包呀 玉薯包呀 豆沙包呀 應有盡有 廣東包 假使說你不愛吃廣東包 還有那各式各樣上海包 讓我來告訴你 有盛前饅頭大肉包呀 盛前饅頭菜肉包呀 *好朋友 你到底愛吃那一樣 你到底愛吃那一樣 那一樣 廣東包呀 上海包呀 廣東包呀 上海包呀 #廣東包 有個人他們愛吃廣東包 有個人他們愛吃上海包 朋友呀 到底愛吃廣東包呀 上海包呀 黃蓉包呀 上海包呀 我最愛吃是叉燒包 呀~

    回覆刪除
  3. 回simple OL: 嘩~~~ 菠蘿油諗起都好好味呀~ 最緊要係熱辣辣,D油融化~~ 嘩~~~~~

    回覆刪除
  4. 我都超愛食叉燒包 !!! 尤其熱辣辣既 !!! 還有小籠包 .. 好好味 … 次次都可以食好多 .. 哈哈 !! 還還有 .. 鳳梨包 ….PUFF 好好好喜歡 !!! 哇 .. 越想越多 .. . 餓 !!

    回覆刪除
  5. 我最愛吃金滿庭的小籠飽.

    回覆刪除
  6. Sorry 呀!講咗中式飽添. 港包最愛熱棘棘义燒包,肉汁要多才好味!

    回覆刪除
  7. 我鍾意迷你豆沙飽﹑迷你菠蘿飽(較軟身香口) 雞尾飽都唔錯呀~豬仔飽貪佢夠o趙口~ 菠蘿油d油……

    回覆刪除
  8. 我最愛是新鮮熱辣炸饅頭,要用煉奶點o黎食...正呀 唔知算唔算係港式麵包?? 如果唔係..我就比較鍾意食吞拿魚包, 一個星期有幾個朝早當佢做早餐... 其實咁食法我驚會食到厭..

    回覆刪除
  9. 每天早上返學時, 會買一些飽飽吃早餐~!~ 我鍾意係腸仔飽、菠蘿油、椰絲奶油飽~~ 我看麵包店有好多新款, 不過沒有一一試吃, 因為我家附近的美心西餅製造好難食~~

    回覆刪除
  10. 老老實實, 我係一個超級面包痴 , 我乜包都鐘意食, 朝朝唔食面包做早餐唔安樂! 我公司附近一間面包舖有隻菠蘿果jam 包, 超好味架! 仲有sogo 間DongQ d 面包都係勁正架, 雖然係貴, 但係都忍唔住要買黎食!~

    回覆刪除
  11. 回R嘈, 係幾多樓? 得閒要試試唷 回塔塔, 聽聞美心d麵包一早set左份量的,左溝右溝再焗便可,所以冇咁好食。 回alex, yeah~ 我鐘意食完飽先食腸仔 回oe, 嘩~~~ 炸饅頭我都鐘意架>v< 我要多d煉奶丫唔該~^o^ 回mr lock, 點解食親都係迷你的??? 回chris, 哈..反而我鐘意食酒樓d 叉燒餐飽多~ :p 回happy yoyo, 嗯嗯~~~~ 新鮮熱辣至緊要 回simon, 多謝你首歌歌^o^

    回覆刪除
  12. 特別喜愛熱的火腿蛋飽、雞尾飽、菠蘿飽、墨西哥飽.

    回覆刪除
  13. 牛角飽,不過要有朱古力嘅... 腸仔飽同墨西哥飽都好

    回覆刪除
  14. 思詩, 點解無 蛋tart 0既?? 好好食呀~~~~~ 我鍾意蛋tart 同 菠蘿油!! 正!!

    回覆刪除
  15. 回結他人, 因為之前已經畫左蛋鐽喇~ ^^ 回小P, 哈..朱古力牛角飽咁得意? 回多啦B夢, 流口水中~~~

    回覆刪除
  16. 我平日上班都吃腸仔飽多。。但是其實我都好鐘意食唔同類型既飽架。。例如菠蘿飽、提子飽、餐肉飽、咸牛肉飽、芝士火腿飽、吞拿魚飽。。。M記D飽都ok(豬柳漢堡包,但太多油。。所以唔常食)。。。而去酒樓既就梗係叉燒飽,叉燒餐飽都唔錯架XD 唔。。。講起又肚餓tim。。

    回覆刪除
  17. 其實, 我本身就係咩飽都唔鐘意食的, 但係不過, 如果甜甜地的飽, 我都喜的!

    回覆刪除
  18. ME 2~最愛菠蘿油~~~

    回覆刪除
  19. 腸仔!! 不過「飽」字的正確寫法好像是「包」。

    回覆刪除
  20. 回奧莉花, 噢~~ 謝謝提醒~ 回時, 新鮮熱辣菠蘿油正呀 回大頭, 冬甩呢? 回lovelycat926. 食飽食飽飽 飽飽食飽飽

    回覆刪除
  21. 我投菠蘿油信任的一票!

    回覆刪除
  22. 香港包真係好好食架~ 熱又得凍又得 好鬼死有口感... 港達都好好食... 雞批最愛

    回覆刪除
  23. 回Cmei, 哈哈. .. 熱辣辣仲好食 回ame, 我都好鐘意食菠蘿油的

    回覆刪除
  24. 我好好好好好钟意菠萝油啊!!!!

    回覆刪除