2006年3月18日 星期六

045-童年小吃:牙擦擦吹波糖

我是生於八十年代的,還記得童年時最愛吃<牙擦擦吹波糖>,你們吃過嗎?

由於零用錢少之又少,這款<牙擦擦吹波糖>當時只售2毫,吃得又玩得,是我們的恩物。

顧名思義,這款吹波糖除了味道不錯外,還可以吹波呢! 身邊的鄰居,甚至是我的妹妹也懂吹波,唯獨是我。我當時花了頗長的時間,交了多次學費(買吹波糖),終於在一次有意無意下學會了。我們還常常比賽誰吹得最大呢~ ^_^

另外,它的特別之處,是包裝紙裡面有印水紙,只要加少許水,貼在手上,便可以移印成為「紋身」了,雖然款式大多是機械人的醜陋公仔,但是我們也玩得頗開心^_^ (紋身不是每次也成功,要加油唷)

現在已改為「四洲吹波糖」,很懷念啊~

8 則留言:

  1. 以前士多仔一定會見到... 不過個陣時要乖..通常食牙擦擦都唔會玩紋身紙...哈 但都有聽過紋出來效果係差d..如機械人為舉例, 即係印得個頭印唔到隻腳算啦,$2都唔好奢求甚麼了 .. 其實牙擦擦咁多野玩…突然諗起出奇蛋...

    回覆刪除
  2. 哈哈, 我都係八十年代的人哦~ 我以前都經常買這款吹波糖的, 又會將印水紙印在手上, 但你比我叻, 因為我到宜家咁大個人, 食任何香口膠都係吹唔到波波.....

    回覆刪除
  3. 哎…搞到我好想食啊……好想食…

    回覆刪除
  4. 我都好懷念嗰張印水紙...

    回覆刪除
  5. 回OE, 出奇蛋,一次過滿足哂三個願望>V< 回R嘈, 哈..唔緊要啦,練習多點便可了。 回奧莉花, 買啦買啦~ 回小P, 如果佢可以出埋較可愛O既圖案會好D

    回覆刪除
  6. 原來叫牙擦擦吹波糖, 如你不說, 我忘記叫什麼~~ 我也有玩紋身.....很懷念印水紙

    回覆刪除
  7. 我小時候很喜歡吃一種我稱它做 " b b 糖" 的零食 (真名是什麼我忘了) 它是一條長身的糖, 身上有數個小孔, 用一條白色的小棒連繫著 只要用咀含著糖的前端, 利用小棒一出一入的拉著, 糖果便會發生不同程度的 b b 聲! 真是好吃又好玩呢!

    回覆刪除
  8. 回fontane, BB糖正呀~不過成日吹吹下就咬爛左,食落肚>V< 回塔塔, 咁我再畫多D懷舊小吃吧^_^

    回覆刪除