2006年3月11日 星期六

041-媽咪麵

前天,與同事一人買了一包「媽咪麵」,我打算吃後作畫,真得很久沒有吃了。

昨天,喉嚨開始痛...@@ (而同事沒有問題..haha)

「媽咪麵」的確很熱氣,不要吃得太多唷。還記得我小學時,時常與它作伴,但也不覺得有什麼問題。是否人老了,身體差了?

把包裝袋壓碎,再打開,撕開調味劑,倒一半進入包裝袋,然後拿緊袋子,「shake shake!」 即成美味可口的小吃了。 我兒時還試過用滾水試煮,麵軟了,不太好吃>.<~

我的同事喜歡用叉來吃,的確,衞生很多。

兒時喜歡的「媽咪麵」,現在看見已怕怕了~

23 則留言:

  1. 我細o個鍾意食『福』字麵多o的,家陣喜歡吃童星點心麵。

    回覆刪除
  2. 媽咪麵我都好鍾意食嫁!!!不過包粉我而家唔會落晒...因為覺得落晒包粉就會太濃味...XDD

    回覆刪除
  3. 海膽頭,燈膽頭 & 意粉仔2006年3月11日 清晨5:18

    姐姐,保重呀! 唔好食咁多"味精"落肚啦!冇益架!

    回覆刪除
  4. 回小肥肥, 福字都鐘意架.. 無論煮熟佢or即食都好好味 回千惠, 嗯嗯.. 越食會越咸的>.<~ 回海膽頭, 我會的了^_^哈.. 你大過左都唔好食咁多呀~ ^o^

    回覆刪除
  5. 我以前小學時吃過"媽咪麵", 不過成日被媽咪投訴, 因為會引起"口臭", 我便不吃了!!

    回覆刪除
  6. 嘩, 你既口味同我真係差唔多喎, 零食係我既至愛呀!!!! 不過, 老實講呀, 我冇食過媽咪麵, 只係細個果陣時食過福麵同童星點心麵. 兩樣都好好味呀! 而家既童星點心麵有粗條裝, 好似仲好食咁呀!!!

    回覆刪除
  7. 真的很喜歡看你的網誌~ 因為你所寫和畫的... 總會勾起大家一些美好的童年回憶* 嘻,剛才我才去過超市 把一些你介紹過的買回來:) P.S.你要繼續努力畫下去喔~加油!

    回覆刪除
  8. 回Jess, 哈.. 好開心看到你的回應 即刻充滿力量~~~ (爆) 請多點上來灌水吧^_^~ 回Girl, 哈..我鐘意食童星「炒麵味」>v<~ 回塔塔, 哈哈~~~ 我媽媽都好憎見到我食零食的

    回覆刪除
  9. 記得小時候很多同學都吃「媽咪麵」,但媽咪不淮我吃,她說生吃即食麵冇益。 而我亦真的見過小朋友吃完後不舒服(應該因為他沒洗手便抓麵吃)... ... 這位小朋友身上亦發生了件趣事: 那時星期六的小息只有15分鐘。小息剛開始,他用力將袋內的味精和麵搖雲... ... 怎料「拍」的一聲,那個袋爆了!裏面的麵像爆米花般爆出來! 他足足掃地掃了15分鐘。「麵」沒有了,去玩的時間也沒有了~ 現在已忘了那位小朋友的名字,但仍記得他當天「搖」爆了「媽咪麵」!

    回覆刪除
  10. 舊年 好多同學一日食兩包... 但d味粉勁唔健康!!
    大家都沒有健康的意識...

    回覆刪除
  11. 回Mr Dirty, 嘩哈哈.. 很有趣XDDDDDDDD (嘰嘰笑了出來) 回Mr Lock, 嗯嗯..唔好食咁多.. 冇益的。

    回覆刪除
  12. 我都試過煮黎食,不過味道真係好差,哈哈!

    回覆刪除
  13. 我朋友食完D粉就掉.......勁浪費加變態

    回覆刪除
  14. 媽咪麵是小學仔的救星,中學仔的剋星,大學人……都唔知大學有冇得賣……

    回覆刪除
  15. 我總是覺得太喊了,吃完要飲好多好多水~~

    回覆刪除
  16. 回丑小鴨, 仲有會口乾唷 回eowplum, 哈哈..十分同意,好鐘意你呢句^o^ 回阿吉, 噢~~~ 味精怪@@? 回CLAUDIA, 哈哈.. 細個咩都會玩一餐的

    回覆刪除
  17. 第一次食媽咪麵係樓下屋村士多買~ 之後偷偷地同sisters係自己張碌架床開o黎食,大家分o黎食,搞到張床都係麵碎... 但感覺好warm...

    回覆刪除
  18. 回alex, 不過吃得多會熱氣啊 回OE, 嘩..咁咪有排執囉? 好SWEET呀

    回覆刪除
  19. 我今年是一個11歲的小學生,我也喜歡吃媽咪麵的,但不常吃,大多是同學請我吃的。

    回覆刪除
  20. 回Mashiro, 您好呀~好高興認識你^_^

    回覆刪除

  21. 思詩:
    Have you go to my BLOG yet ? It is about Japan's Drama . Why your BLOG is very welcome?

    回覆刪除
  22. 回Mashiro , 在你blog裡已留言了^o^ 不錯呢~ 繼續努力 只要用心做好你的blog,便會多人欣賞了,嗯嗯~~ 我也要加油唷~

    回覆刪除