2006年2月6日 星期一

來自Zoei的問題:10件最想做的事

請列出 10 件最想做的事(短、長期均可)。被點名人士除了要回答別人的問題,還要在最後多提出 1 條問題,然後再邀請 5 位朋友加入,並留言告訴他們已被點名。

1. 進入「童話故事」,搵一日做下故事入面o既主角

2. 發明「透明藥水」你睇我唔到~睇我唔到~

3. 有一對「千里眼」,看通別人的心理~

4. 遇到個「神仙」,比3個願望我!

5. 有自己o既「地下密室」,(冇人知o既)

6. 建造一個「隨意門」 (鐘意同朋友去邊就去邊)

7. 研究一下「翻譯麵包」,去邊個國家都唔駛怕~

8. 諗下點樣「停留時間」,享受這一刻

9. 搵支「竹蜻蜓」~~~~~鐘意飛去邊都得~~~~~~

10. 祈望有人送「百寶袋」比我,想要乜有乜~

================

*小雲的問題:如果要改寫一件與自己有關的歷史事件,會是甚麼? 
思詩答:記低上期六合彩號碼,再買多次~ 掂! 

*愛心的問題:如果要你完全忘記某個人,你會忘記誰? 
思詩答:魔鬼

*猫巴士問:你想點死?
思詩答:首先自己中左六合彩,享受一下環遊世界,食盡所有美食,仲搵到個靚仔老公,有個幸福家庭,然後生埋個一仔一女,咁D仔女又生埋個孫,孫又生埋個仔... 個個生活好開心,等到無悔時天使從天而降那一刻,我將D錢用「無名氏」捐哂比慈善機構,然後全家自殺.... @#$%^&#$%^&#$%^ (唔好玩啦=.=!)

*挑那媽的問題:假如能夠擁有一種特異功能或武功絕學,最想要哪種? 
思詩答:要乜有乜!  

*多情孤星的問題 ﹕ 若你有讓人死而復生的異能 ﹐ 最想讓誰復活 ﹖ 
思詩答:耶穌!

*Hawawa 的問題: 講個最好笑既笑話既聽下~好無? 
思詩答:係好耐好耐之前,有一個人........ 佢... 死左! ..................做左夏惠姐!

*Joel 的問題:大家幫我寫序得唔得?幾多隻字都無所謂!
思詩答:1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 多勞多得!

舒姐 : 可唔可以和我交個朋友呢 ?
思詩答:好! 歡迎隨時黎探我!

*Luna1735︰可唔可以話我係美女啊?
思詩答:點止係美女? 簡直係美貌天仙啦~~

*ZoEi:你覺得自己幸福嗎?
思詩答:見到你地O既留言,我已經幸福死喇~

思詩:覺得我個BLOG點?
請答:

最新被點人士: 請5位勇士試玩呢個遊戲吧,唔明點玩請看「引用」XDDD呼~
p/s. 玩法 : 被點名人士要整個新網誌, 講10樣想做嘅事, 同答點你果個人 個 blog D 問題再加一個問題, 再點名 ...

2 則留言:

  1. 思詩,怎麼你不點名,要人家自投羅網嗎?

    回覆刪除
  2. 因為不想強迫人們參加嘛^_^

    回覆刪除