2006年2月20日 星期一

030-芝士..吱吱

有點懷疑我前世是否鼠類(笑),我勁喜愛吃芝士(芝士蛋糕、紐約芝士餅、芝心批、芝士狗、芝士月餅...) 甚至可以把芝士片用作小吃(好味^^) ,但吃得太多芝士會肥呢@@

還記得兒時看過"飄零燕",海迪與爺爺在山上生活,主要靠吃乳酪和芝士,喝羊奶,頗羨慕那種生活方式。不如把整塊芝士給我吃會更好吧@@

以前期待著的芝士火鍋,近幾年香港已有得吃了,吃前期待,吃時滿足,吃飽膩了,心想:「看見芝士已膩!」,但幾日後已推回這想法。

芝士,唉~~ 又愛又恨...
你們愛吃嗎? 吱吱~~

13 則留言:

  1. 芝士?!勁鍾意呀~~~尤其係意大利芝士餅呀、仲有芝士蛋糕呀,WA...... yammy yammy呀

    回覆刪除
  2. 回simple OL 嗯嗯~ 我鐘意食紐約芝士餅~ 大家同類唷>v<~

    回覆刪除
  3. blueberry cheese cake好味D~~ 普通cheese cake好甜呀! blueberry cheese cake襯fruit好正架,, 不妨試下! >3<->3<->3<->3<->3<->3<->3< My xanga

    回覆刪除
  4. Yea, I like cheesecake too, but I like to put cheese into food more than just eat it. Maybe you should live in the west, coz they put cheese slide on cracker as snack.

    回覆刪除
  5. 回pandora, 我都好想出外見識下>.<~ 回綠茶, 哈.. 下次試下先^^

    回覆刪除
  6. 我鍾意New York Cheese Cake 我以前唔食芝士的, 但而家常常吃, 喜歡去citysuper 買!

    回覆刪除
  7. 我都好喜歡飄零燕那一幕... ...

    回覆刪除
  8. i like the 2 cats!! so cute! my laptop has been broken and cannot be fixed by 90%, Jesus!!! wuwuwuwuwu....... but i'll still go to the library for go on the internet and see your lovely blog! :-)

    回覆刪除
  9. sorry, cat or mouse?

    回覆刪除
  10. 回cool milk, 謝謝您的支持^^祈望你的電腦快點弄好吧~ (相反,如果沒有電腦的日子,我會癲的..哈哈 p.s. 旅行除外..^_^) 圖中是兩隻倉鼠來的^_^ 我以前有養倉鼠,很愛它們,所以這個blog的網址是「hkhamsterhk」呢 回mr dirty, 好懷念唷>v<~ 回 ame, um.. 口味會隨著年齡已改變呢~^_^

    回覆刪除
  11. 嘩嘩嘩~芝士真是超鐘意!!Italian tomato的芝士蛋糕很香濃美味!New York Cheese超正~ 有吃過“超群”出的芝士曲奇嗎?香到暈,吃下去又有濃郁可口的芝士味,當時一推出我便立刻買來試,真是一試難忘!

    回覆刪除
  12. 意大利蕃茄0既芝士餅真係無得頂呀~~~ 仲有, tst有間意大利restaurant0既tiramisu 又係好正! 係poly u 行上去斜路....附近有7仔..

    回覆刪除
  13. 回結他人和MELODY 嗯嗯~ 咁我一定要試試喇>V< 勁愛~~~

    回覆刪除