2008年8月31日 星期日

星期六SHOPPING DAY~

星期六,到了深水埗遊。


宮內知美的家姐在蘋果商場開了間叫「青蘋果坊」的小店



專營手飾耳環等飾物,還有小丸記的手繪東東寄賣:


深水埗西九龍中心五樓蘋果商場



這個風扇好可愛,風力很強,魚魚還買了2個!



 


之後,去到西九龍中心對面的「轟轟」車仔麵。


那是咳神的朋友開的。


担担汁車仔麵,必試呀!!好好味~~ 湯底好濃,好香花生醬味


相信普通的車仔檔也沒有這種特色湯底呢!


而朋友ERICA話老闆娘秘製的辣醬非常美味,可惜我吃不到辣呢!


這碗麵是我食到一半時拍的,很捧的午餐



我點選了粗麵、担担汁底、花枝丸、雲吞、魚皮餃(各三粒),再加埋豆漿


最出奇不意地這個美味餐只值「$21」???!!!!


老板娘說因為這裡的市民收入比較低,所以要平一點。噢噢~~~



為什麼它叫「轟轟」?因為那是「車車車車車車~~ 仔麵」囉..haha




黃昏下的尖咀,遠望中環,多美好!

24 則留言:

  1. 裝飾o既青蘋果都變了食物小故事 呢間真係好多元化o既飾物店 d風扇仔差不多比我買晒喇 車車車車車車仔麵實在太抵太好味 我同cuson要去食多d,慳多d

    回覆刪除
  2. 哦~將轟字拆開......

    回覆刪除
  3. 好像好美味喎.
    得閒去下這間店先.

    回覆刪除
  4. hehe, 我果日都係附近ar, 早知約埋啦!!!

    回覆刪除
  5. 我都想去試下 ~~下次一起去呀

    回覆刪除
  6. 青蘋果易認啊~一定會去睇下^^

    回覆刪除
  7. 好似好好味呀,,^v^ 我放在Jenny娃照啦,,請看一看,回應一下,^^

    回覆刪除
  8. haha..周圍都見到青蘋果廣告~~

    回覆刪除
  9. 轟轟麵好好味~~湯底正!

    回覆刪除
  10. 唔預我一齊去架~~~ 下次約埋小丸記一齊去呀!

    回覆刪除
  11. 嘩, 又有嘢食, 又有嘢買, 深水埗新蒲點

    回覆刪除
  12. hahaa~ 原來係車車車車車車~~ 仔麵 ^^

    回覆刪除
  13. 我都好耐冇食車仔麵啦?!

    回覆刪除
  14. 原來街坊咁多friend架?等得閒去研究下先!!

    回覆刪除
  15. $21 又真係抵食既.

    回覆刪除
  16. 公主你唔開心咩??

    回覆刪除
  17. 下次去試先 ! 車車車車車車~仔麵

    回覆刪除