2008年8月22日 星期五

九號風球下


呢個鸚鵡颱風真係幾強,今日唔駛返工,同屋企人去附近酒樓飲茶,


但行個段路,風聲呼呼聲,葉子隨風吹盪。


見到附近的垃圾筒都倒下了,我把傘都拿得不太穩


小朋友膠袋中的零食也倒下,我妹也差點跌倒了。



回到家,才驚覺家中忘了關窗,弄到廚房亂一亂。


 



同時間,V咀獸生了龜蛋


(佢習慣係生完即食,難得睇到隻龜蛋咁完整)



正一龜蛋 (可惜未受精的)

25 則留言:

  1. 嗶~龜蛋呀!!! 我到左而家都仲未知道long long係男定係女...

    回覆刪除
  2. 吹呀吹,讓這風吹~

    回覆刪除
  3. V 咀獸好叻,會生蛋

    回覆刪除
  4. 咁你點處理隻蛋?好難得呀!

    回覆刪除
  5. 香港那邊滴天氣真滴有那麼滴夸張嗎 大家要保重丫 哈哈 忽忽 ·····你們家滴龜龜好犀利wo 在這麼滴緊要關頭都堅持作戰 不過這個蛋蛋怎麼辦呢 丟掉嗎 還是 ???? 我是來之華南地區(湖南長沙)滴一個辣妹子 我們這邊滴天氣就是超熱囖 還好前幾天下了幾場大雨 倒是還沒遇到颱風 很想感覺那是什麽滋味 ^_^

    回覆刪除
  6. 龜蛋呀? 今會否真系話變左龜龜架?

    回覆刪除
  7. 嘩... 公主未免太大意的了.
    自己會吃回自己的蛋 ?

    回覆刪除
  8. 你點處理隻蛋?
    同埋發覺你地好鍾意打風去飲茶噃............................

    回覆刪除
  9. 下次出街記得鎖好門窗啦

    回覆刪除
  10. 冇人護駕咩﹣﹣﹣﹣﹣﹣公主~~~~

    回覆刪除
  11. 你畫個公仔好好笑, 可否copy嗎? 我想放落msn呀??

    回覆刪除
  12. 我有養巴西龜,係地如果想生蛋前,
    後腳會撥撥,好似撥沙噤,這時要留意佢啦 !

    回覆刪除
  13. 湖南? 唔算好遠呀~~ 你係女仔嚟架 !! o(∩_∩)o...哈哈 我哋湖南臺同你哋TVB有舉辦一個明星跳舞比賽 你知唔知呀 有冇睇呢 因為地震嘅關係停播咗一排 晨晚無意中睇返真係好開心呀 (*^__^*) 嘻嘻…… 如果老豆唔係搵我有事嘅話我一定睇完喇 不過開心嘅係只睇一場就有一個咁大嘅驚喜都算值得架啦 恩恩 全場滿分10 胡定欣次次都可以俾評委同埋現場人一啲驚嚇(驚喜) ^_^ 佢跳嘅JAZZ 同韓國形似吳彥祖嘅靚仔完成架 講一句題外話 你係咪覺得我好多嘢講呢 ???我都唔知點解 @@

    回覆刪除
  14. 老臣未及護駕, 罪該萬死

    回覆刪除
  15. 公主小心吹走妳呀~~~

    回覆刪除
  16. 生蛋龜~!!!好勁~!!

    回覆刪除
  17. 嘩~ 吹得好誇張喎!
    雖然龜蛋未可以變龜 BB, 但見佢爛咗, 感覺好唔開心咁呀~

    回覆刪除
  18. 乜呾唔小人啊~~~~~~

    回覆刪除
  19. 乜咁唔小心啊~~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  20. 快d幫佢搵個伴啦~!!

    回覆刪除
  21. 個日打風我都唔敢出街啊>_<

    回覆刪除
  22. 終於見到妳真人喇!^^

    回覆刪除
  23. 個日打風我都唔敢出街啊!

    回覆刪除