2008年9月5日 星期五

第二次畫手繪帽

最近頭腦閉塞,想不到主題更新網誌。


開學忙得要死,加上有些不如意的人和事,負能量急升了。


最近很多同事要走,而其中一個快要離職的同事


拜託我幫她畫2頂帽子,畫得不好,請易見怪。



第一次畫那頂已在cw賣去了,很開心。(可是卻忘了影相留念)


這是我第二次畫手繪帽,技巧仍需練習。


這是畫給她的兒子,她的兒子愛恐龍。



同事要求我畫公主,初次試試。


顏色偏深,曬黑了的公主啊>.<~



 

15 則留言:

  1. 綠色果頂好可愛

    回覆刪除
  2. 我也覺得恐龍那頂很可愛。

    回覆刪除
  3. 公主個皇冠唔夠突出

    回覆刪除
  4. 好靚~~會越畫越好架~~!!

    回覆刪除
  5. 就去大玩一場...充下電啦~!!

    回覆刪除
  6. 畫得都幾好呀﹗顏色係深咗少少....下次再畫時一定會俾呢次有進步的^^

    回覆刪除
  7. i like the Blue one ar!

    回覆刪除
  8. 綠帽會唔會唔係太好? hahaha

    回覆刪除
  9. 我 send 俾你有2 張相 ~有拍到你第一次畫的那頂帽

    回覆刪除
  10. 開學好多野做
    如果update少d我們都唔會見怪呢^^

    回覆刪除
  11. 下次戴出黎比我睇下實物啦

    回覆刪除
  12. 恐龍的色水好D,
    個圈圈圍住個頭, princess 變成了V咀獸咁ge 樣,
    左右的絲帶仿似爬行的手。

    回覆刪除