2008年8月5日 星期二

泰式古法按摩記

是次我們一家五口跟團去泰國實行「五天精華遊」


這是我第二次往泰國玩 (對上一次是與朋友於五年前去的)


這次影相比較少,始終與朋友去較多自由吧。


其中這件事是發生在「泰式古法按摩」的時候:



有時阿媽的溺愛照顧總令人有點心煩!


或許在她眼中我們還是小朋友吧!


慶幸的是我和小思妹與她們不同房,呵呵!

14 則留言:

  1. 但佢都係關心你地..
    証明你們有一個好愛你地的媽咪..係一件好事呢.
    題外話..泰式按摩我都試過...但拿了我的命.

    回覆刪除
  2. 你媽咪好好人呀!

    回覆刪除
  3. 媽媽永遠當女兒係小朋友咁愛錫~

    回覆刪除
  4. 我好受得力, 如果咁細力會覺得咁按過!
    想起都想去按......................

    回覆刪除
  5. 佢都係關心你地啫!

    回覆刪除
  6. 嘩..上一次去泰國玩按摩, 佢將我當成figure般係咁扭, d關節拍拍聲..... , 不過..... 我又勁舒服喎.... ~~!

    回覆刪除
  7. Haha,我知你地係驚左我、以為我係傳銷、係度Sell緊你地買野。
    因為在大家的生活裡未想過會有醫學方面的朋友、只想結識一班愛畫畫的朋友.
    醫學無大家想像中那麼嚴肅~只是我比較熱心腸、令人覺得我好Hardsell~
    BTW、最緊好你係開心的。
    問我地醫學同營養的、我地唔収銭架~睇病都一様唔収銭~
    我地就係咁好人架~Hahaha~~~

    回覆刪除
  8. 你媽媽好錫你地啊!!

    回覆刪除
  9. 妳媽媽真係丫 不過比著我都會好緊張呀!妳細細妹太瘦,我怕大力少少已經整親佢

    回覆刪除
  10. 唔係嘛.........................你最肥?
    咁我咪變肥婆?
    好懷念你幫我按嘅時間........................

    回覆刪除
  11. 講中文應該聽唔明吧~哈哈

    回覆刪除
  12. 做呀媽係咁架~~佢永遠都會當我地係細路仔!

    回覆刪除
  13. 世上只有媽媽好.

    回覆刪除
  14. 隆兒的老媽心一樣。
    隆兒其實很喜歡 "踩背",但那次跟老頭老媽同去時,她看到技師替隆兒踩背,過後被她罵得要死,幾乎以後都不讓隆兒再去按摩。

    回覆刪除