2008年8月9日 星期六

泰國食物砌面孔

把食物弄得早餐靚靚,吃也吃得開心點^_^


 


1. 早餐小丑面孔



 


2. 用番鬼荔枝砌的 番鬼土人



 


3. 這是我妹的傑作 -- 紳士屠夫



 


=============================


小知識~~~ 給你們想一想:


為什麼這裡每張桌子中央也放了一個水袋?


難道是給我們玩擲水袋遊戲麼?



 


不呀~~ 那是趕走蒼蠅的,因那裡許多蒼蠅,


當蒼蠅看見水袋裡什麼東東也放大幾十倍,


自然會嚇一驚,以為是什麼怪獸


便會自然嚇退了。


名乎其實是照妖鏡



這小知識是問領隊的,haha!

28 則留言:

  1. 番鬼土人很像 錦樣趕走蒼蠅,真係超聰明

    回覆刪除
  2. 有冇興趣去摘龍眼????

    回覆刪除
  3. 你地跟團都玩咁多野, 會唔會成日遲到架?

    回覆刪除
  4. 雖然我歷史同政治唔係好叻, 不過都係時候同你講下啦d道理 :
    微觀咁睇, 奧運真係洗左好多可以有更大同途嘅錢......................
    但宏觀黎睇, 呢個 opening 係一個姿態, 一個可以表現中國強大, 可以自強不息嘅機會, 俾好多一直睇唔起中國嘅人或者國家知道...................中國係可以好強, 係要令佢地嘆為觀止, 唔再睇小我地!
    呢次拋磚引玉, 可能為國家帶來更多商機, 人民更多工作機會, 唔需要政府錢去幫, 而係自己找機會搵錢幫自己, 咁咪仲好???
    如果我係領導人, 我都會咁做!

    回覆刪除
  5. 這個小知識唔錯喎!多謝你!

    回覆刪除
  6. 你果個...唔係番鬼荔枝呀~叫 紅毛丹 呀~哈哈

    回覆刪除
  7. 哈哈,咁得意,
    係未真係飛埋去都會走番轉頭嫁~~

    回覆刪除
  8. 果d唔係番鬼荔枝~係紅毛丹呀~哈哈

    回覆刪除
  9. = ="我岩岩......明明睇到冇我既留言嫁?! 點嫁又有番既?我以為頭先留唔到添!!

    回覆刪除
  10. sorry~~~ 係社民連先啱

    回覆刪除
  11. 中國用咁多錢去搞奧運係好正常既, 因為呢個始終係國際大事, 每個國家辦都會咁做~ 而點解唔用錢去幫窮人, 因為呢個係共產黨!!! 所以9月7日你記得要去投票, 投比一d真係真心幫基層同窮人既黨派!!!!! 全家總動員, 票投社民聯。

    回覆刪除
  12. 哈哈你都好喜歡用食物做D樣子喎..
    有創意呢.

    回覆刪除
  13. 其實咁樣趕蒼蠅,係咪真係得架,我係台灣見人地整個吊起來的尼龍草風扇黎趕蒼蠅咋!!

    回覆刪除
  14. 整到咁靚,唔捨得食~~

    回覆刪除
  15. 咁張枱周圍係咪真係無乜烏蠅呢?

    回覆刪除
  16. hahah...原來係照妖鏡!當地人都好有創意喎!^^

    回覆刪除
  17. 咁照妖鏡得唔得先

    回覆刪除
  18. 嘩... 哈... 哈... 服哂您, 咁都玩一餐.

    回覆刪除
  19. 我鐘意第一幅!哈哈

    回覆刪除
  20. 第一張好得意牙!!

    回覆刪除
  21. 第一張好得意!x2

    回覆刪除
  22. 你好悶? hahaha 好得意的食物 ~~咬佢個鼻

    回覆刪除
  23. 呢個小知識好堅啊~!! 阿呆仲估係用來洗手呢...!!!

    回覆刪除
  24. 幾時去?? 星期日??

    回覆刪除
  25. 你幫我約人啦~~~~~

    回覆刪除