2008年8月11日 星期一

QQ動物

首先我地睇下呢D可愛O既小動物啦~~


1. 8字咀的山羊唷迷矇矇歡迎您



 


2. 點解D山羊咁鐘意咬欄杆O既? 我仲未搵到答案!



 


3. 老虎品嚐美食,小心小心!



========================================


到小知識喇~~~


Q1:去到呢間餐廳,見到每個座位都有個木棍喎,究竟用黎做咩呢?


唔通做卜卜齋?



A1:原來係一陣食蟹用黎扑碎D蟹殼架!


不過我唔多愛食海鮮,所以冇乜用..



 


Q2:去到呢個沙灘,你會發現成個沙灘都有一堆一堆O既米田共


究竟咩黎架?



A2:聽導遊講,沙灘上有D小蟲會轉沙洞,用來起自己的居所


而呢D一條條的便是它們轉了出來冇用的垃圾了。

16 則留言:

  1. 會唔會因為欄杆係金屬,散熱快, 咬入口涼浸浸...

    回覆刪除
  2. d欄杆好好味呀 睇見d老虎就諗起泰國老虎寺d僧人可以當老虎係貓貓錦養咁厲害

    回覆刪除
  3. 咬欄因為要瘦面~

    回覆刪除
  4. 2 隻羊表情好搞笑呀!
    我諗佢哋係磨牙呀!

    回覆刪除
  5. 阿呆又來上堂啦~!!

    回覆刪除
  6. 我以為木棍用來打烏蠅咋.

    回覆刪除
  7. 你地上次講個個どらえもん的EG
    係這段片的第二首歌




    回覆刪除
  8. 真係好多新奇嘢 !

    回覆刪除
  9. 頭二張看到我笑咗 出黎.

    回覆刪除
  10. 看相好好玩 ~ 下次一起去旅行呀 ~~

    回覆刪除
  11. 去邊好呀~~~好姊妹?

    回覆刪除
  12. 去旅行要預埋我呀!

    回覆刪除
  13. 好有趣的發現~!!!

    回覆刪除