2006年11月2日 星期四

101-熱狗捧


還記得我於幾年前在百佳超級廣場炸物部裡,看見這種東西,感到十分好奇,究竟是什麼東西?

店員告訴我,這是熱狗捧。那是利用軟軟的麵包包著腸仔,是港式的腸仔包+雪條的混合體嗎?

第一次吃熱狗捧,感覺這樣吃法頗特別,吃後覺得很美味,開始上癮了。

人家說內裡有粟米,可是我卻吃不到。@@

曾經一段時間,熱狗捧消失了,不再在超級廣場裡出現,有點失落。

最近熱狗捧於我校的小賣部又再出現了,心情興奮,就讓我今天好好享受它吧!

26 則留言:

  1. 哈哈畫得幾似.弄到減肥中的我.食指大動

    回覆刪除
  2. 我覺得熱狗捧是一樣不好吃的東西

    回覆刪除
  3. 我覺得熱狗捧是一樣不好吃的東西

    回覆刪除
  4. 呢款未食過喎~~但個樣縛得意!睇樣應該好好味卦!

    回覆刪除
  5. 熱狗捧 a.k.a. Corn dog. 你唔會見到粟米, 因為粟米變成粉, 做了包住腸仔的 corn bread. 我第一次食 corn dog 在 Orange Julius (執左). 在普慶戲院附近.

    回覆刪除
  6. 係呀!熱狗棒的栗米唔係成粒粒係裏面架,係栗米粉唻。但係我唔係咁中意熱狗棒,覺得佢太油膩!

    回覆刪除
  7. 好似好好味咁...我都想食呀

    回覆刪除
  8. 睇到呢張熱狗棒既相,真係想一啖食左佢呀~~~

    回覆刪除
  9. 我覺得有陣怪怪的味....... 佢真係有粟米向入面ga!~

    回覆刪除
  10. 係呀~個陣時買HOTDOG棒,仲要買多舊薯餅...肥死。哈。

    回覆刪除
  11. 回跌倒, 嘿嘿..呢排懶,冇乜點畫 回OE, HAHA..薯餅我都好鐘意食架 回匙, 引用:「Bostonian2011 熱狗捧 a.k.a. Corn dog. 你唔會見到粟米, 因為粟米變成粉, 做了包住腸仔的 corn bread.」 原來是真的@@ 回TAKA, 哈哈.. 食左佢.. 好可憐 回WORLD_BEATER, 澳門有冇架? 回三眼九尾狐+Bostonian2011, 謝告訴^^ 終於知道真相 回dummysky, 哈.. 下次到超級廣場不妨一試。 回009, 噢~~~~ 回魔鬼, heee

    回覆刪除
  12. 我未食過呢d熱狗~~但睇你幅畫覺得好似好好味~~lol

    回覆刪除
  13. 熱狗捧好好味架! 我都想知仲有邊度有得食!

    回覆刪除
  14. 條腸仔其實好細

    回覆刪除
  15. 去美國or日本的環球片場吃, 又係唔同feel呢~

    回覆刪除
  16. 嘩正喎!我記得去海洋公園哈佬喂有得任食架!

    回覆刪除
  17. 任食 ?!?!?!?! 真定假?

    回覆刪除
  18. 哈哈~你話係百佳入面,我諗都應該有掛...

    回覆刪除
  19. 為食加菲netnet2006年11月7日 凌晨3:28

    hi, 第一次到訪, 真的好像消失了好耐的熱狗捧.

    回覆刪除
  20. 思詩是不是重post了? 我記得我留過msg的...............

    回覆刪除
  21. 回sanpo, 嗚嗚.. 我這幾天沒有update啊 所以....>.< 回為食加菲, 期待你下次的到來。 回world_beater, 不過唔知依家百佳超級廣場有冇lu 回抑鬱少女 heee 回昌, 嘩~~ 任食?@@ 回nelnel, @@嘩.. 係咪好有美國風味和日本風味呢?嘰嘰嘰 回小丸記, 對雞肉腸而言,已經不小了 回bagel 媽與bagel仔, 唔知點解覺得好似好少地方有得賣 回宇, yeah..終於明白了

    回覆刪除
  22. 你真係畫得好正 , 不如得閒你幫小熊子畫一幅

    回覆刪除
  23. 這種熱狗棒是我小時侯對海洋公園的回憶,小學時跟爸媽往那裡,爸媽就在小賣部買它給我吃。令我有一種想重遊海洋公園的感覺...

    回覆刪除