2006年11月9日 星期四

繁簡書


(左邊是繁體,右邊的簡體)


昨天和宇不約而同地買了這本「德珍CG彩繪教室」 (只是版本不同)

內裡STEP BY STEP地教授畫小說封面人物的方法,看來不錯呢~

現比較2者的分別:

      台灣版         大陸版

購買地區  灣仔           旺角

價錢   $70-$100        $4X - 5X

紙質   優(光粉紙)      優(光粉紙)

包裝     冇膠袋        有膠袋,還有簡介

印刷   較淺色,但仔細   較深色,仔細位較矇,可以接受

=================================

近年,簡體書越來越精美,價錢還比繁體版便宜了一大半,

看來我們不得不學多點簡體字,對日後也有點幫助吧!

 

 

 

此外,想選購簡體書的你,切記要格價選購!

就好像這本村田插畫集,有店鋪只售$48(標準價)

亦有店鋪竟售賣$79!!! (我是不幸者之一

13 則留言:

  1. 德真呀..這一本我都有買.但大陸和台灣版質數真的有點兒分別.

    回覆刪除
  2. 咦~ 本書好看嗎?? 值得買來看嗎??

    回覆刪除
  3. 回sanpo, 兩本都好看,前者能增進你的繪畫技巧,後者可以keep ref. ,學完技巧,再看看村田的畫法 回魔鬼, 如果給我再次選,我也會選簡體 兩者分別不是太大

    回覆刪除
  4. 好揼心呢~~ !

    回覆刪除
  5. 如果唔係太重要既書, 大陸版係一個好好既選擇

    回覆刪除
  6. 哈哈 ~~ 仲要多幾頁 ~~ hahaha to sanpo : 我覺得創意 xx 個本好睇 d ~~ 抵買

    回覆刪除
  7. TO: 小丸記~~ 咩叫創意xx丫~~???@@

    回覆刪除
  8. 算啦~你真係開post?

    回覆刪除
  9. 回009, 嘿..唔想更多受害者跌更多「多餘錢」嘛 回sanpo+小丸記 是「創意101」/「創意102」 三聯有得賣,$66 集合多位網民的獨特風格 值得一看 回world_beater, 回跌倒, 嗯嗯.. 十分認同 回dummysky, 嗚嗚

    回覆刪除
  10. 第一本我有d興趣喎,o係邊度買? 我上次$5x買o左本畫集,港版要$25x呢...貴5倍!

    回覆刪除
  11. 回阿臣: 那本書尚書房應該也有得賣 嘩.. 貴5倍!!! @@ 搶錢呀~~

    回覆刪除
  12. 大陸版既書真係好平,村田蓮爾既畫集,日版每本要300幾蚊先買到,大陸版就真係抵到爛呀~~~~

    回覆刪除