2006年11月30日 星期四

推介:迷你蒜蓉包


推介~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

這三款迷你蒜蓉包,由明治出品,零食物語有售。

一款是淡淡的牛油味,一款是濃濃的野菜蕃茄味,另一款是蒜蓉味。

其實三款都好好味,不過我與同事均覺得牛油味好吃點。

小心吃不停啊

25 則留言:

  1. 睇到我流晒口水添......

    回覆刪除
  2. 你都好為食下喎~haha

    回覆刪除
  3. 啡色果隻, 我食過, 好味呀

    回覆刪除
  4. 回world_beater, 搵日要試下喇..hee 回跌倒+taka+波波的安樂窩, yeah.. 今日發現左另一隻味 是蒜蓉味呢 回009, hee

    回覆刪除
  5. 我好耐之前都會買黎食! 果陣響我舊公司不知幾受歡迎添呀呢隻零食~~~ 不過我好怕熱氣~ 唔知係唔係人大左既關係 食少少熱氣野都好易喉嚨痛!!

    回覆刪除
  6. 好熱氣~太香口啦!~會食唔停口架!

    回覆刪除
  7. 看見都想食.等我得閒買來試試先 ,多謝美食分享

    回覆刪除
  8. 好似真係好好食咁喎!

    回覆刪除
  9. 識過la, 好脆架~ =]

    回覆刪除
  10. 睇到我想食,等等去買先,thx!朋友

    回覆刪除
  11. 遲d去買來 try 下先 ~

    回覆刪除
  12. 哦, 呢隻零食我都試過向 SEVEN 買嚟食, 有隻 蒜蓉味 好好食架 (好野味同好脆架) !!!

    回覆刪除
  13. 我都識過o家! 味道唔錯^^"

    回覆刪除
  14. 好耐无来了,几好吗?注意身体。^_^ 未食过呢个牌子既包。。。。。。好似好好味喔~~~嘻嘻~~~

    回覆刪除
  15. 我食過牛油味呀,好好食呀,一定一次過食哂成包架。 遲d食埋蕃茄味先。

    回覆刪除
  16. ^.^ 我好想食,好似好好味.....

    回覆刪除
  17. 打錯... 真係超好食~~

    回覆刪除
  18. E個我都食過,真係要好食~~

    回覆刪除
  19. 最新一款蒜蓉包:
    <<四色芝士>>仲好味!!

    回覆刪除
  20. 蒜蓉包當然係蒜蓉味,好味d啦!

    回覆刪除
  21. 有隻 honey味 好好食

    回覆刪除