2006年11月7日 星期二

102-花生糖

從前,我不太喜歡吃「花生糖」,覺得口感太硬,就像與牙齒搏鬥。

就算用力吃後,糖碎總會留在牙隙中,十分麻煩。

不知在那天開始,或許在吃第一口真正的「花生糖」後,

我才驚覺,從前吃的,不是花生糖,而是「鳥結糖」=.=!!!!

 

自從吃了澳門手信「花生糖」後,便開始愛上了。

上星期同事到澳門旅行,我拜託他買一包「花生糖」作手信,

怎料他竟買了一包包各式各樣味道的「花生糖」

什麼芝麻花生軟糖、花生脆糖、黑芝麻花生軟糖、白芝麻花生糖等

我想.. 這星期的公司小食,大概也是「花生糖」了。

===========================

奈奈的回應:

多花生好食~ 多糖"漿"就太膩了~ :P

16 則留言:

  1. 花生糖呀...看到都想食

    回覆刪除
  2. 我對糖麻麻地ge!不過妳畫到包糖好似好好味!

    回覆刪除
  3. 花生糖!好好味架! 連續一星期,當零食食都0K呀!

    回覆刪除
  4. 可惜..我唔中意花生味

    回覆刪除
  5. 花生糖好呀. 餓死人啦, 咁耐先再有野食, haha

    回覆刪除
  6. 花生糖我好鍾意食o架

    回覆刪除
  7. 哈哈~講開鳥結糖上次都唔記得俾你地食添~

    回覆刪除
  8. 回小丸記, 嗯嗯..鳥結糖痴牙厲害d 回world_beater, 哈哈..下次雙倍 回009, yeah.. 回跌倒, 哈哈..呢排比較忙 >.< 我會努力!! 回抑鬱女孩, 噢.花生醬都好好味 回三眼九尾狐, 正~ 回dummysky, 回魔鬼, haha... 食得太多便怕怕了

    回覆刪除
  9. 我反而喜歡鳥結糖多一些,因為每次吃完花生糖都會「生飛滋」……

    回覆刪除
  10. 花生糖如即做即賣的就好好味,還要帶有温暖.

    回覆刪除
  11. 我的澳門唔係只有賭+賭+賭 d野食都好好食+ 快d黎澳門玩啦

    回覆刪除
  12. 成日都晝得禁似

    回覆刪除
  13. 好好味呀~~~睇到都想食呀~~~€

    回覆刪除