2006年11月22日 星期三

小時候的家


我自小在公屋長大,以前的家雖然窄小,但在我心中,卻覺得家很大很溫暖。

的確,我的童年生活確是豐富有趣。

這幅畫是在我中學時期畫的,回憶小時候的家。

以前,我是睡在上格床,玩具箱則收在媽媽床後...

褶椅、百頁窗、鐵閘仍能可見,你還看見什麼?

獻醜了~~

====================================

兒時有個習慣,每從報紙雜誌看到漂亮的插圖,會剪下收集,並會把它分類,然後貼在紙上。一頁一頁收集,轉眼間已製作了3本資料搜集簿了。

====================================

另外,訂閱人數快要破600人!!!


不知誰是第600名訂閱者呢?

一如此往,第600名訂閱者也會收到贈圖,又獻醜

16 則留言:

  1. 我小時候都有好多貼紙 ~~現在無晒

    回覆刪除
  2. 細路仔畫既野永遠都係咁匪夷所思的~~~ 我細個都好鍾意收集貼紙的,滿晒成個盒架~

    回覆刪除
  3. 恭喜快突破600人 小時候的畫真的令人回味

    回覆刪除
  4. haha 唔只女仔, 男仔好多時都有儲呢 d 貼紙

    回覆刪除
  5. 小朋友既畫無咩比例同角度,但係偏偏又令人覺得好合邏輯~ 我細個都有儲貼紙,曾經有三本貼紙簿呢~ 而家d貼紙已經唔知去左邊,但係仲有一箱唔捨得掉既玩具~ 

    回覆刪除
  6. 有校服,遊戲機,相,畫等等等等等~~~~~!! 哈哈!!好勁呀!!!你的資料搜集簿真係好正~~~

    回覆刪除
  7. 我細個畫既畫同儲既貼紙已經唔見晒囉... 個陣時好鍾意將學校用既單行簿用來畫公仔, 之後就每個月買一pack PRINTER A4紙畫... 而貼紙果陣時好興,仲好似集郵咁見靚既就同同學仔交換~ 真係好懷念呀。

    回覆刪除
  8. 貼紙係細路仔嘅至愛~~細個唔捨得俾人的寶物,人大了現在就好願送給喜歡的人了!

    回覆刪除
  9. 你就好啦~仲有咁多舊野...

    回覆刪除
  10. 咦?我想做第600個喎﹗到第599 個通知我得唔得先?

    回覆刪除
  11. 回阿柱, 嘿嘿,我都唔知幾時會出現第599位訂閱者 回009, 我好鐘意儲舊野 不過阿媽成日都會掉左我d舊野 回星夜, 嗯嗯^^ 睇番都好開心 回dummysky, 同意呀~~~~~ 細時珍惜,大時當垃圾 回oe+小黑+跌倒, 我都有儲貼紙,不過已經唔見左喇>.<~ 其中我那時最鐘意儲芭比/licca o既貼紙 回world_beater, 只係童年小玩意者..hee 回魔鬼, 多謝您 回咳神+小丸, 下次blog聚攪個交換貼紙活動啦

    回覆刪除
  12. !!!!!!!!!!!!! 我以前都有儲開貼紙架!!!! 佢地係我既性命財產!!!!!!!! 不過見到靚既我都會剪低架~~~ 細個果陣成日睇兒童周刊架我~~~~丫哈哈XDDDDD

    回覆刪除
  13. 我隱約看見有下一頁 貼紙!?我想起龍珠閃卡~是可以貼的那種~有很多代的還有暗閃的幾層的~ 不過有次考試肥佬...畀老豆一鑊掉曬... 係童年勁深嘅陰影...

    回覆刪除
  14. 嘩~~~好多貼紙呀~~~可惜我因為搬屋好多舊玩具都比晒人啦

    回覆刪除
  15. 多謝分享呀!我以前住o既公屋屋企同妳屋企設計都差唔多,不過係一邊做兩間房同廚房,一邊係客飯廳。

    回覆刪除