2006年7月3日 星期一

袋裝窩夫好味道

上星期媽媽從吉之島掃日本零食,其中這是來自日本maybelle品牌的窩夫,一袋有6包(還是8包?) ,每包均是獨立包裝。

包裝上還寫著是來自大山高原的「特選牛乳」去製造,看來是一件很有質素的零食。

未打開包裝袋,已嗅到陣陣牛油麵包味,好香呀~~~~~

咬下去,味道甜甜的,軟綿綿,又鬆化,還有淡淡的蜜糖牛奶味,好味道!

對於愛「甜」的我,吃了一件,急不及待還想繼續吃,實在不夠喉了!

12 則留言:

  1. 凡是見到窩夫的食品(熱/凍)都會好開心買未試的 ! 妳說此牌子還未試過呢....明天去買先 ! 近排在台灣乾雜貨店"新東陽"買了一包窩夫,內裡有好多件,但無獨立包裝,味道普通,有奶味,就是欠缺牛油香囉....

    回覆刪除
  2. 我有食過熱熱的窩夫耶** 好想試試你這個=]] 不知道price好何呢?? thanks

    回覆刪除
  3. 太細件啦, 一個人食晒六包就差唔多啦, haha

    回覆刪除
  4. 回跌倒, 哈哈... 其實唔細件架 比普通size細dd啦 回amy, 感覺很不一樣呢 價錢貴dd.. 已忘記幾多了 吉之島有售 回butterfly, ^o^ 嗯..試完話我知丫 新東陽好熟..我有冇幫襯過呢?

    回覆刪除
  5. 豆豆樂 vs 珍妮c2006年7月4日 中午12:54

    嗯~  好吸引添  

    回覆刪除
  6. 這個我都有食過ra~ 對窩夫有種情意結>w< 好好味~~~ 不過我都係比鍾意新鮮熱辣即整的~ 回味無窮~~

    回覆刪除
  7. 回魚魚豬, 哈.. 旺角那間「比利時窩夫」也不錯唷>v< 回豆豆樂. 嘿嘿 回丸仔,

    回覆刪除
  8. 這款我都食過,但覺得唔好食

    回覆刪除
  9. 思詩咁鍾意食日本野既? e個未食過,揾日試下先!

    回覆刪除