2006年7月12日 星期三

082-利賓納



利賓納,從前我最喜愛把它帶回家。

一樽酒瓶般大的利賓納,只要每次下2匙半的湯匙,再用水開稀,在家中隨時隨地便能享受到黑加侖子汁,甜甜的,好味道,十分抵買!

在家中,我總喜歡濃濃的利賓納味,再加入數塊小冰,一口氣喝下~~~~~~ 呼~~~ 「舒服哂!」

在夏天,我們總愛自製「利賓納雪條」,但當享受雪條時,不知為何,會瞬間把利賓納汁啜掉,留下冰粒在棍下。

利賓納除了加幾塊檸檬作「凍檸賓」外,加「七喜」或「梳打水」也是一個不錯的選擇啊!

過去用玻璃盛載的利賓納,總覺得容易給打破。媽媽最愛把用完的利賓納玻璃樽,再加入雞蛋殼碎清潔後,盛載著涼茶享用,符合環保原則。

現今利賓納已轉用膠樽盛載,不但方便許多,體重還減了許多呢!

====================

謝謝網友*比比*的提醒:


糖是引起蛀牙的元兇,人盡皆知。更嚴重的是它也導致心因性血管疾病,包括心臟病、中風、腦充血、糖尿病、癡肥等,這些疾病合起來成為了現代社會的頭號殺手。

汽水內含的是白糖,白糖對身體害處尤其大,因為它會迅速為身體所吸收,既造成上癮的情況,又令人感到疲倦,造成體質酸化,減低身體對細菌的抵抗力;吃得太多,還可能致癌、導致關節毛病、精神緊張、糖尿病等。

可樂汽水百分之十是糖份,一罐普通的可樂(330毫升)含有十三粒方糖的份量。利賓納有百分之十五是糖份,一小盆(250毫升)已含有十五粒方糖。其他汽水絕大部分含糖量都大同小異。

17 則留言:




  1. 我都好鍾意飲利賓納架!我依家屋企梗有一支架!正呀!


    回覆刪除
  2. luv this pic sososo much, u know, this kind of drink was my favorite when i still was a little kid, heehee~thx for reminding my sweet childhood memory~~~~! ^_^

    回覆刪除
  3. Ribento~呵呵呵~07年Ribento~芳香

    回覆刪除
  4. 我平時最 like 既係梳打水溝賓賓, 可以當 "闊笨厨" 麻, hahhahha

    回覆刪除
  5. 嘩~好靚呀,我鍾意紫色,亦鍾意飲ribena~

    回覆刪除
  6. 利賓納減磅,但飲得多我地會增磅啊。 利賓納係捐血前首選喇。

    回覆刪除
  7. 回jimmy, 對啊..還以為是有益健康, 剛有網友提醒 原來飲得多對身體不好的..噢噢 回fanss, 哈..我都鐘意紫色的>v< 回跌倒, 哈..咁你唱k咪成日飲「闊笨厨」囉? 回little Princess, 回cool milk, 我都係細個飲得多d 跟住隔左好耐 到最近又放左支係公司 回faifai, ^o^ 尤其係凍凍的..woow

    回覆刪除
  8. When I was quite a child, i used to get a bottle whenever I was sick in bed...

    回覆刪除
  9. 回eowplum, 我媽媽反而會買葡萄適比我~~ 好難飲

    回覆刪除
  10. 我都鐘意左利賓納, 因為早排日日都見到 D夜班同事叫 薯條雞肶 加 凍O賓

    回覆刪除
  11. 利賓納咁多糖架原來!!! 仲以為飲得多會吸收多d vitamin C 添!! 反而真係變左利賓納肥仔...

    回覆刪除
  12. 回cheongson, 其實都係多得網友提醒咋 我初時都比佢呃左XD 回Fataurorang, 唔知點解,我總覺得係茶餐廳叫利賓納會唔抵..<==師奶仔性格

    回覆刪除
  13. 因為茶餐廳D O賓要+$5. 其實利賓納的來價本身都幾貴

    回覆刪除
  14. 回FATAURORANG, 但係當你成樽買,然後除番開,會發覺平好多

    回覆刪除
  15. 好味到利賓納

    回覆刪除