2006年7月20日 星期四

085-易極薄荷糖,身邊總有一盒XD


現今身邊不少好友的袋中總會有一盒「易極薄荷糖」,而我亦不例外。

還記得第一次的「易極」經驗是由同事遞給我而開始,它給我第一個反應是「嘩~ 好辣(薄荷)的牙膏味!!! 下次勿預我」,怎料吃多幾粒,開始習慣了這個味道,最後還購買了第一盒的「易極薄荷糖」...

=============

為何它這麼受歡迎?

妹妹說:「公司有時會瞌睡,有了它,精神為之一振,好得多了。」

朋友E小姐:「防口臭嘛,約會前吃一粒,見客感覺也好些!」

同事B小姐:「飯後吃一粒,口氣清新點。」

同事H先生:「無聊時吃一粒,等人時又吃一粒,發呆時再吃一粒,不經不覺已吃完了!」

朋友S小姐:「不要到超市/便利店買啊!它們時常售賣 $13.5,但萬O和屈X氏長期做特價只需$11.5!!!」

朋友F小姐:「好想快點吃完,這盒子很有用途,用來存放NDS GAME很方便,一盒可盛裝8隻遊戲帶!」

妹妹還插咀說:「對啊! 現在袋中其中一盒是用來存放我的128MB RAM,十分方便!」

P.S. 還可以存放髮夾、小物等,十分廣泛!

 

「易極薄荷糖」果真用途多多,怪不得身邊不少好友也使用吧..哈哈

================

網友doggiee的忠告:

無益啊﹗
吃得多會糖尿病..............
醫生朋友說的..............
她說是說,無糖又有甜味
用的就是糖尿病人的代糖物料
代糖是化學物質,多吃會吃壞人的

12 則留言:

  1. 係喎, 可以擺memory card 喎! 都諗唔到有呢個好用途添! 我淨係用黎refill 香口膠...heheheeee

    回覆刪除
  2. 飲完冰水食, 凍到你飛起. 而含住再飲可樂含係口, 會勁起泡, 一野吞, 勁爽

    回覆刪除
  3. 回跌倒, 哈哈.. 我試過食完飲凍水..cooooooooooooooooooooooooooooooooooolllllllllll 回r嘈, 哈.. 裝香口膠也不錯呢

    回覆刪除
  4. 我都中意食綠色呢隻味架~ 至於個吉盒,我會用黎放扭蛋/玩具既散件,用薄荷味辟臭膠味~ 

    回覆刪除
  5. Eclipse... 我冇旁身,因為身邊係人都有! 哈哈。 又真係幾好味嘛。

    回覆刪除
  6. 真係有這樣感覺.........正喎!

    回覆刪除
  7. 佢個盒真係好有用,我用嚟裝耳環

    回覆刪除
  8. 其實... XD點解牙? XDD又點解牙? XP又點解牙?

    回覆刪除
  9. 回小黑, 「用薄荷味辟臭膠味」<==== 呢招你都諗得到! 勁呀>V< 回eowplum, 哈哈.. 就快會連你也要買了 回小JAN JAN, ^O^ 回心眉的心, 嗯嗯~^O^ 遲D我要用LABEL貼分類啊 回阿藹. 大約係咁啦^_^ XD = XDD = XP =

    回覆刪除
  10. 哈,我都鍾意食易極屆因個盒好cool,仲有強烈mint 味。 返工下晏食完lunch必拍...

    回覆刪除
  11. 回OE, 與我一樣唷

    回覆刪除