2008年10月9日 星期四

結了婚的小思妹?


P.S.她假日時也會扮靚靚出街的,只是上班才是這樣穿


直至某一天.....




以上是真人真事,我和細細妹也看見她的脫變過程


不過,我相信這個轉變很快又會回復原狀了。

23 則留言:

  1. 應該冇咁快呱.

    回覆刪除
  2. 哈哈..有時打扮下都係係好事.
    我識好多女性朋友都好多卦住做野後少打扮咗.. 但又有上班後更懂得變靚D.

    回覆刪除
  3. 我只知你一定唔似!

    回覆刪除
  4. 諗番起小思妹之前有d look真係好街坊 那時她還讀fashion design呢!! 唔知d同學仔點諗呀 不過而家的小思妹真係好索

    回覆刪除
  5. 師奶 look,我鍾意喎,哈哈

    回覆刪除
  6. 駛咩理人點講~自己覺得舒服就可以了~~

    回覆刪除
  7. 我見佢幾次都不太 c 奶 ~ hahaaha

    回覆刪除
  8. 你爆晒d嘢出嚟~~小心小思妹報復爆返妳d嘢!

    回覆刪除
  9. 被稱為"師奶"真係好大件事喎! 小思妹加油, 我支持你!你要做索女呀!

    回覆刪除
  10. Fatgarfield 肥加菲2008年10月10日 凌晨4:45

    (Empty)

    回覆刪除
  11. 我都好貪靚!

    回覆刪除
  12. 嘩...好似脫胎換骨咁呀

    回覆刪除
  13. 無諗過小思妹似師奶,我一直以為她像她blog裡畫的畫咁有型。不過小思妹形像百變,要師奶又得,又索女又得,得咗。

    回覆刪除
  14. haha,女仔點都貪靚,但大多數都懶,我都超懶ga

    回覆刪除
  15. 有冇事前事後睇~~~

    回覆刪除
  16. 我有方法, 令佢 keep 住做索師妹.......................

    回覆刪除
  17. 值得o既~~~值得o既~~~^_^

    回覆刪除