2006年8月31日 星期四

094-牛油卷


 

「嘉頓牛油卷」是陪伴我成長多年了的零食。還記得唸幼稚園時,會有「生日會」活動。老師除了會把上篇介紹的「朱古力手指餅」作生日小禮物送給我們外,還會附送「嘉頓牛油卷」呢!

記憶中,每月的某一個星期六,老師都會為壽星(女)舉辦一個生日會慶祝的生日。我們圍著圈圈排排坐,老師會與我們玩些遊戲、切蛋糕、吃茶點,在放學的時候,便每人送一包生日小禮物。

假如你是壽星,除了能享有以上的豐富節目外,還會到另一間小房子內拍照。這房子內放著許多個大蛋糕(多是壽星家長送出的生日禮糕),而桌前放滿多款玩具禮物。壽星會站在桌後,與禮物、蛋糕拍一張照片,作為記念。

這些生日照,我現在仍有保存著呢!^^

壽星除了能得到同學與老師們的祝福、和小禮物外,也會得到頗貴的玩具,太開心了!^^

所以...小時候的我,很期待那時的生日會^O^

================

高貓的回應:
咁開心!
我而家仲會食藍色一大包o個隻packing既「嘉頓牛油卷」!
一食唔停口 :P

 

WC的回應:

無錯!! 呢D野真係一食就唔停口!!!!
細時有時會拎黎"食送"電視!! ^^"

 

20 則留言:

  1. 遲d香港學校小食部唔俾賣呢d小食了...ooo

    回覆刪除
  2. 回宇 呢D我覺得算是健康小吃,總好過薯片個D啦

    回覆刪除
  3. 我都覺得好好食牙!

    回覆刪除
  4. 我都好耐好耐好耐冇食過....

    回覆刪除
  5. 用牛油卷做禮物真係幾好呢~~ 我記得我讀幼稚園生日會好似食Red egg o架。

    回覆刪除
  6. 咁你要搵日 post d 可愛相比大家睇下啦

    回覆刪除
  7. 得閒買番包食下先!

    回覆刪除
  8. 回你睇我時我睇你: 嗯 回跌倒, 我都想啊 得閒影比你地睇啦 回OE, 我都有食紅雞蛋 不過唔係咁鐘意食 回伊雷恩, 咁就要食下喇 回藹之吻, ^O^ 我都覺啊

    回覆刪除
  9. 你寫 d 野好令人懷念 ~~

    回覆刪除
  10. 香港d野食就黎俾你數晒喇~

    回覆刪除
  11. 我太太都係由細食到大 & 妳畫得好靚呀~

    回覆刪除
  12. me too ---> "一食唔停口"

    回覆刪除
  13. oh~初時睇個title個腦諗左去嘉頓瑞士卷... 我間唔中都會買嘉頓牛油卷食下, d牛油味好香呢~又平又好味~

    回覆刪除
  14. oh my gooodnesss...ur gd at drawin' babe fr random passby stranger

    回覆刪除
  15. hi,思詩: 我好鍾意睇你個blog架,都係因為你,我先有興趣整番個blog,可以回應同訂閱嘛! 好中意你畫d嘢食,好得意呀,我第一篇發表就提你,睇過未呀? 我娘家離garden好近,係細個嗰陣,我地嘅零食都係garden出品多.我最中意食嘅椰絲棉花糖,衣家好難搵到,仲有雪球---椰絲棉花糖下面有塊餅嘅,己經停產好耐啦,牛油卷同椰心卷,係而家中意又買得到嘅,我就盡情咁食.你要努力畫呀!等我無得食都有得睇嘛!哈哈!

    回覆刪除
  16. 回小丸記, 咁我再寫多D令人懷念的食物吧^O^ 回009, 哈.. 就快諗到頭都大了 回SAM, 多謝您 回大鬼, 食唔停口 = 肥 =口= 回GOOSY, 哈.. 因為在我腦海中 瑞士卷 = 生日會XD 回CANDYPPOP, ^^ 回貓B姨婆, 多謝您呀^^ 好感動 突然有股衝動好想即刻畫多D畫 「我已充滿力量了,嘩哈哈」

    回覆刪除
  17. 嘩嘩, 呢個好食ga!!! 唔知思思記唔記得有隻好"流"0既牛油餅, 成塊磚0甘0既, 我唔記得咩牌子, 係紅色包裝ga, 而家都仲有得賣~~

    回覆刪除
  18. 回想做番結他人. 哎呀呀..我都好鐘意食個隻牛油餅架 不過好耐冇食過喇 等我搵日去買先..嘰嘰..

    回覆刪除
  19. 你畫得好靚啊 牛油卷真的好好味

    回覆刪除
  20. 你d畫好靚呀

    回覆刪除