2006年8月9日 星期三

089-砵仔糕

砵仔糕(red-bean-pudding),顧名思義是用瓦製的小砵盛載著的糯米糕點蒸熟,吃起來用竹籤串起,是香港的懷舊小吃。

最傳統的是加入紅豆的黃色砵仔糕,也有白色的椰汁砵仔糕,甚至創新的南瓜砵仔糕等,多款口味,任均選擇。

從前我不喜愛吃砵仔糕,就算吃只會揀白色沒有豆的砵仔糕,如果有豆,我一定會把它挑下 (是一個偏食的家伙!!!)

最近吃回紅豆砵仔糕,不知是否太久沒吃,不單止不抗拒,還覺得味道不錯呢!

 

====================

網友式仔的回應:
灣仔近英皇個頭,有間幾好食架!佢叫自己做砵仔糕王,成日都好快賣晒。

網友WC的回應:
對我黎講唔算鍾意食, 多數會同一檔有買白糖糕食~~但如果砵仔糕要食黃色!! ^^

網友Annabella的回應:
我好中意食紅豆的黃色砵仔糕, 尤其是SSP的坤記, 好味~~~

18 則留言:

  1. 上環有檔都好好味, 細細個砵仔糕, 好cute!!

    回覆刪除
  2. 要熱辣辣先好食0家!

    回覆刪除
  3. 紅磡街市隔離都有一間幾好味呢~ 我要多豆呀, 唔該!

    回覆刪除
  4. 元朗國幾 d 砵仔糕都幾出名架喎

    回覆刪除
  5. 我都係中意白唧個種

    回覆刪除
  6. 砵仔糕我都無諗過會有英文名呢~red-bean-pudding 以前我鍾意白色,現在就鍾意食啡色.. 又諗起電影<新不了情>既一幕,戲內劉青雲深宵尋砵仔糕給袁詠儀感動一幕...

    回覆刪除
  7. 回愛畫愛煮又愛玩, 哈.. 係呀~ 諗主題諗到爆 回OE, 個英文名係我上網搵到架 「紅豆布甸」個名好可愛 回無蹟, ^O^依家的我,黃白都冇乜所謂LU 回跌倒. 國幾?邊度黎架? 回Goosy, 專賣砵仔糕的 ? 回屎撈奇, 同意呀.. 熱辣辣香D爽滑D 回Nay, 迷你砵仔糕

    回覆刪除
  8. 哈哈~我也不喜歡吃有豆的XP (但媽非要我吃掉不可=口=) p.s正因媽拿了我的數學暑期作業答案而悲哀 囧

    回覆刪除
  9. 回啄木鳥 , 我以前細個都唔鐘意食豆的 (除左茄汁豆) 長大了,就冇抗拒

    回覆刪除
  10. 你挑俾我食 ~~ 我只喜歡食紅豆 ~

    回覆刪除
  11. sorry 係"國記"先岩呀

    回覆刪除
  12. 回跌倒. 可否說給我聽「國記」在那? 其實我也是元朗人來的..HEE 不過對元朗的店名卻不太熟 回小丸記, 好呀好呀..下次約你食缽仔糕啦XD

    回覆刪除
  13. 我勁愛呀! 砵仔糕好好味家. 雖然白色和啡色都係一樣味. 我還是只愛食啡色... 還一定要多豆! 正!

    回覆刪除
  14. 有時吃一個已經好 " 濟 " , 吃 2 個真係唔洗吃飯了, 因為通常$5 / 2個, 費事留

    回覆刪除
  15. 其實香港d野食真係好平又好好味!

    回覆刪除
  16. hi 我好鍾意食........................

    回覆刪除
  17. 回mag, ^o^ 回爵士樂人, i love hk>v< 下次比哂d豆你..hee 回盼望的緣份, 嗯.. 我通常最多食一個..嘻嘻

    回覆刪除